Join Last.fm or log in to leave a shout for StreckPacemaker.
-
-
goingtokrakow
bra smak! gillar du bear quartet också, eller är det bara solo-matti som gäller?
Actions
-
redepleblue
Hello StreckPacemaker! We saw that you got a nice taste of music and thought that you'd maybe like our music as well. We are three girls from the forests of Sweden and we are going to record our very first album in Woodstock this summer! We would love if you checked out this song http://www.youtube.com/watch?v=sc_SKuEZm0o ! Let us know what you think (it's much appreciated) by commenting the video, and also check out our cover of 'Kathy's Song' http://www.youtube.com/watch?v=44kjqZUC5PU that we got the chance to play live for Paul Simon! Love, [url=http://www.facebook.com/VIDARmusic]VIDAR[/url]
Actions
-
Joeyoung31
Hey, have a listen to my band - http://www.myspace.com/thebrassicband - thanks for your time!
Actions
-
-
-
Kamilja
Alltså usch, nu känns det som att jag stalkar dig lite. Först springer jag ihop med dig på Wow och nu så skriver jag till dig här. Men jag försäkrar dig att jag faktist bara råkade snubbla över din användare här alldeles nyss och att allting bara är ett sammanträffande. Haha. :( Men jag skickar i alla fall en liten vänansökan, hoppas att det är okej?
Actions
-
TobiasRR
Omväxlande musik ser jag, haha Creaky Boards – The Songs I Didn't Write 3h och 7m sedan Creaky Boards – The Songs I Didn't Write 3h och 12m sedan Creaky Boards – The Songs I Didn't Write 3h och 16m sedan Creaky Boards – The Songs I Didn't Write 3h och 20m sedan Creaky Boards – The Songs I Didn't Write 3h och 24m sedan
Actions