Join Last.fm or log in to leave a shout for Haebin.
-
This shout is unavailable.
-
This shout is unavailable.
-
This shout is unavailable.
-
This shout is unavailable.
-
This shout is unavailable.
-
This shout is unavailable.
-
Yotu
NO ÄLÄ, mäki vihaan talvea yli kaiken! :D ai, sutki on hylätty? mut on kanssa, kaks kaveria lähtee japaniin ja ensin ne lupas ottaa mut mukaan mut ei näköjään tule tapahtumaan. Koska ne tilas jo liput sinne. T___T mä kans toivon, et ens kesä tulis olee lämmin ja ihana. ♥ ja todellakin meitin tuurilla sataa. :D sori vähä hidas vastailu taas. xDDD
Actions
-
Yotu
aaah, tiedän tunteen. Opiskelu on ärsyttävää mutta onneks meil on paljon rentoja tunteja istuen vain tietokoneella internetissä. xDDD hahaha, vaikka pitäis tehä töitä mie istun silti netissä ja lagaan. :D aaaaaw, dbks :D se oli joskus aaaaaaaaikoja sitte mun lempibändi sit oli suju ja nyt b2st :D
Actions
-
vythuynguyen
Not even heard? :O I thought you at least know about it, you know Korean people have Lunar Nwe Year too when Yunho is *gorgeous* in Hanbok haha~
Actions
-
vythuynguyen
Sorry for the late reply >"< Busy with Lunar New Year lol Do you celebrate it?^^
Actions
-
-
This shout is unavailable.
-
This shout is unavailable.
-
This shout is unavailable.
-
This shout is unavailable.
-
This shout is unavailable.
-
This shout is unavailable.
-
zhmogeliukas
No problem and thanks to you:) Nice to meet you too~ I'm quite fine. What about you? ^^
Actions