Dołącz do Last.fm lub zaloguj się, aby zostawić wiadomość dla Devith.
-
mat888pakk
Hi! Nice taste :) My band "Project for a Better Dream" just released their new single http://youtu.be/NEjV2F2p70g If you have some time please check it out, it'd be mean the world to us. Thank you! :)
Akcje
-
-
-
-
-
Pimsel1994
Ik was inderdaad bij Parkway Drive. (: En Distortion ga ik ook heen. Spreek me maar gerust aan, zeg er wel ff bij dat je 'Devith'' bent. XD
Akcje
-
-
thegreatgandu
Hey, check out my guitar cover of home is for the heartless by parkway drive!, if you like it go on and subscribe :) http://www.youtube.com/watch?v=aAHXiEixKhI thanks!
Akcje
-
AndrewPolaroid1
Hi \ m / I want to present to you the great track of my band called from Russia All Eyes On You, I have some links to the group in the internet -http://www.lastfm.ru/music/All+Eyes+On+You http:/ / http://vk.com/all_eyes_on_you and here is the link to download the track - http://rusfolder.com/32231452 http://rusfolder.com/32231452 http://rusfolder.com/32231452 http://rusfolder.com/32231452 http://rusfolder.com/32231452 http://rusfolder.com/32231452 http://rusfolder.com/32231452 http://rusfolder.com/32231452 download tell your friends and show them just wondering people's opinions! Thank you for your attention
Akcje
-
Wiadomość jest niedostępna.
-
-
-
-
metalkenes
http://www.youtube.com/watch?v=YHWsj0QHkkM i dont have any special techniques to play fast, i think everybody just have to practice a lot (years)
Akcje
-
metalkenes
I'm using A mapex qr kit with some old extra tams so it's a 7pieced kit. My Cyballs are mostly Meinl's (MCS) and Zildjians (ZBT 18 crashride, Avedis 16 crash and my new Oriental 18 china) I have an old Millenium Doublebass pedal but i want to change it soon to an Axis longboard! I'm saving money for that one now.
Akcje
-
-
-
Wiadomość jest niedostępna.
-
-
-
-
bartjan_ofbodom
ja dat heb ik vaker gehoord ^^ veel van myn vrienden gaan, dus ik vind t kut als ik dan niet kan. en die zeggen byna allemaal tzelfde als jy (:
Akcje
-
bartjan_ofbodom
nice ^^ en nee, ik wilde wel, maar mocht niet.. dusja. wel een fucking vette line-up dit jaar! maar hopelyk volgend jaar dan ^^
Akcje
-
-
-