Playing via Spotify Playing via YouTube
Skip to YouTube video

Loading player…

Scrobble from Spotify?

Connect your Spotify account to your Last.fm account and scrobble everything you listen to, from any Spotify app on any device or platform.

Connect to Spotify

Dismiss

A new version of Last.fm is available, to keep everything running smoothly, please reload the site.

Stress No More - Lyrics

Baby I dont wanna stress no more
I really dont wanna test no more its a problem
I aint thinkin bout the words no more we really shouldnt curse no more
Cause its sparks that flame, we just gotta ignite
You uptop screaming likeI put it in right
I dont mean to be rude, but it seems just about right
Then is all good by the end of the night
Look, its something bout you that I cant stop myself from thinking
All night fucked up right here drinking
Every sip im out here trippin
Girl, you could have stopped, you screaming just listen
Imma tell you once and for all, im done bitchin
Reply with the same shit, I aint gonna say shit
Man I fuckin hate you, look you my baby
Yeah, I cant stop I keep goin
Baby girl im sorry, I know I can get annoying
I go banans, I go bananas
But I really hate it when you dont listen to my story
I go banans, I go banans
We smoke the fanta, we smoke the fanta
In the sahara, the sahara
To the cabana, to the cabana
Yeah baby, I dont wanna stress no more
I really dont wanna test no more, its a problem
I aint thinking bout the words no more, and we really shouldnt curse no more
Cause we spark that flame, we just gotta ignite
uptop screaming like I put it in right
I dont mean to be rude, but it seems just about right
Then is all good by the end of the night
...
I go banans, I go bananas
We smoke the fanta, we smoke the fanta
In the sahara, the sahara
To the cabana, to the cabana
We smoke the fanta, we smoke the fanta
I said the fanta, yes the fanta

In the sahara, the sahara
To the cabana, cabana
Justin, ur so talented and I know ur gonna go far and achieve big things! Love you!

Don't want to see ads? Subscribe now

API Calls