Playing via Spotify Playing via YouTube
Skip to YouTube video

Loading player…

Scrobble from Spotify?

Connect your Spotify account to your Last.fm account and scrobble everything you listen to, from any Spotify app on any device or platform.

Connect to Spotify

Dismiss

A new version of Last.fm is available, to keep everything running smoothly, please reload the site.

Lyrics

Chase, that, dreams, money
Get, cash, solo, bitch
By my, self, runnin', this
Rob, cash, rob, cash

Don't know where I'm goin' all I know is it's up
Wake up, go to sleep, I got my pistol tucked
Y'all talk all that shit you want, I don't give a fuck
I don't need no hand-out, got my hand on my nuts
You know that, when you winnin', they try disrupt
I'ma be off on my own 'cause, you know, people suck
We not in the same position, guess you ain't do enough
They gon' speculate because they ain't seein' us

Lyrics continue below...

Don't want to see ads? Upgrade Now

I'd rather be dolo, than, with every Instagram star tryna get promo
Rather be dolo, and workin' on myself so I could be go mode
Rather be by myself, 'cause I can't trust y'all far as I can throw you
I don't wanna take no pics or talk no biz 'cause I don't even know you
Seem like, every day somebody got a new scheme to try and get a lil bit of my cream
Gotta watch out for the roadblocks, so I drive slow with the high beams
Gotta watch out for the real intent when people come around, say nice things
Bitch, I was broke at 19, 20 years old, shit changed like lightning

Chase, that, dreams, money
Get, cash, solo, bitch
By my, self, runnin', this
Rob, cash, Rob, cash

Don't know where I'm goin' all I know is it's up
Wake up, go to sleep, I got my pistol tucked
Y'all talk all that shit you want, I don't give a fuck
I don't need no hand-out, got my hand on my nuts
You know that, when you winnin', they try disrupt
I'ma be off on my own 'cause, you know, people suck
We not in the same position, guess you ain't do enough
They gon' speculate because they ain't seein' us

Don't want to see ads? Upgrade Now

Features

API Calls