Playing via Spotify Playing via YouTube
Skip to YouTube video

Loading player…

Scrobble from Spotify?

Connect your Spotify account to your Last.fm account and scrobble everything you listen to, from any Spotify app on any device or platform.

Connect to Spotify

Dismiss

Lyrics

We'll now begin the push-up section
Ready? (I'm ready), begin, let's get it
Down, up (one)
Down, up (yeah, Baby, you did this one)

Shit, you better get down, boy, it's a stick (up, three)
Time to put your hands down, time to pick a blick up (up, four)
Actin' like they stay down, whole time, they switch up (up, five)
Spent a long time down, but I spend the rest up (up, six)
Muddy six put me down, but the yerk woke me up (up, seven)
Everythin' upside down like, was down really up? (Up, eight)
On the top, lookin' down, y'all gon' have to get it up (up, nine)
Heard that dawg was talkin' down, seen his whip and lit it up (up)

Lyrics continue below...

Don't want to see ads? Upgrade Now

I was bad as hell, I probably smoked my first blunt at (11)
Ain't shit changed, boy, you know it's fuck (12)
I need a trey out the pint, I'll sell you a (13)
Alright, let me stop bullshitting, what push up is this? (14)
It's only one way from down, and that's up (up, 16)
If this shit goes down, guarantee we pick it up (up, 17)
If I'm ever feelin' down, bitch, the zaddy, lift me up (up, 18)

That's when I started to chase dreams (up, 19)
The last time I had a Sprite clean (up, 20)
That's how old I was when I got real money (up, 21)
Down, up (22)
Catch him while the price down 'cause we know it's goin' up (up, 23)
Tell her, "Put that face down", tell her, "Toot that ass up" (up, 24)
Heard the boys tracked him down, hope he put that bag up (up, 25)
Lay down or stay down, or get your soul snatched up (up, 26)

Double that, stay down, shit, it's time to stack up (up, 27)
I know how it feel down, I know how it feel up (up, 28)
Turn that bullshit down unless it's us, turn it up (up, 29)
I could turn a bitch down, I could turn a bitch up (up, no hat, 30)
Try and add me up, bitch, the fit cost (31)
Try and add me up, bitch, a pendant cost (32)
We get the bows for 15, we get 'em off for (33)
The most dominant, I feel like Shaq in the (34)

It ain't shit to do these push-ups, I know I'm skinny (35)
But you see, I got two pairs of buffs on (36)
ShittyBoyz, DogShit Militia
Long live $cam (37)
Down, up (38)
Down, up (39, nah)
Down, up (40, whoa)
Down, up (41, hey)
Down, up

Shit, you better get down, boy, it's a stick (up, 43)
Time to put your hands down, time to pick a up (up, 44)
Actin' like they stay down, whole time, they switch up (up, 45)
Spent a long time down, but I spend the rest up (up, 46)
Muddy six put me down, but the yerk woke me up (up, 47)
Everything upside down, like was down really up? (up, 48)
On the top, lookin' down, y'all gone have to get it up (up, 49)
Heard that dawg was talkin' down
Seen his whip and lit it up (up, yeah, Baby, you did this one)

Writer(s): Babytron

Don't want to see ads? Upgrade Now

Similar Tracks

Features

API Calls