YouTube videosuna geç

Çalar yükleniyor...

Son ver

As your browser speaks English, would you like to change your language to English? Or see other languages.

Büyük sanat çalışması

Bununla ilgili henüz bir vikimiz yok.

Parça listesi

Pano

Yorum yap. Last.fm'de oturum aç veya kaydol.

  • Güzel..Başarılar: )
  • Nice!
  • Önceden de denk gelmiştim ve indirmiştim. Teşekkür ederim tekrar. Devamı gelsin isteriz :)
  • Gayet başarılı olmuş. Dışarda feci kar yağıyor yani tam havası ve saatinde dinledim bence. İyi çalışmalar ve yenilerini bekliyoruz.
  • Last.fm'de gezinirken karşıma çıkan bi grup bu, elemanlarını tanımam etmem ama gerçekten yaratıcılarmış. Şarkıların akışı, ya da bazılarında gitarın tonu güzel bir şeyleri hatırlatıyo insana, "mm bu aynı Harrison'in gitar tonu" diyosun ama aslinda ortada ne Beatles var ne post rock var. Aslinda hepsinin birlesimi var! Tabi aksaklıklar da göze çarpmıyo diil, mesela Untitled'da yaklaşık 1:55te ölçünün bittiği bir yerde bir davul-gitar koordinasyon bozukluğu var. Tam bunu düşünürken, şarkı mükemmel bir hal alıyo, hoş bir gitar solosu ve arkada mükemmel vokaller, hatayı matayı unutuyorsun bile. Calm Cow'un sonu da pek güzel 60lar tınlamış, çok begendim. Belki davulcu tüm şarkılarda biraz daha az korkak çalabilirdi, tabi uzayvari ataklar yapacak hali yok, ama belki daha bi böyle senkoplu üçlemeli bişeyler falan giderdi. Kısacası tavsiye ederim, arkadaş ortamlarında "olm bi grup keşfettim bak çok ilginç diil mi akılda kalıcı riffler, egzantrik sololar" falan diye tanıtılabilir.

API Calls