Перейти на
видео YouTube

Загрузка проигрывателя...

Отклонить

As your browser speaks English, would you like to change your language to English? Or see other languages.

Похожие теги

Лучшие композиции

Популярные альбомы

Похожие исполнители

Рупор

Оставьте комментарий. Войти на Last.fm или зарегистрироваться.

  • Аватар для LeventGozubuyuk
    Allah uzun ömür versin..
  • Аватар для prometheus66
    dilara harikaydı yaaaaa.
  • Аватар для flygny
    Dilara diye bir şarkısı var, çok hoş, bilen bilir zaten :))
  • Аватар для ganismsk
    Ben İmkansız Aşklar İçin Yaratılmışım şarkısı da aşkların en büyüğünü yaşayanların dilinden düşmeyecek türden. Tavsiye ederim
  • Аватар для mefeates
    bi de oğlu var murat evgin. paso babasını övüp duruyo radyoda... trt'de bi programdı da adı neydi unuttum!
  • Аватар для benjcev
    yıllardır, saçı hakkında yorumlar yapıldı, açık oturumlar düzenlendi, peruğu adına boks turnuvaları ve deve güreşleri yapıldı. ama onun mutluluğunu hiç bişey engellemedi. ve "söyle canim" şarkısı ile coştuk, eğlendik davullarla zurnalarla, avrupa'da kupalarla. tebrikler erol evgin, tebrikler sabri sarıoğlu.
  • Аватар для Hklti36Fljf
    Bu adamin gercekten de Turkiye'deki ender sanatcilardan biri olduguna inaniyorum.Hincal Uluc'a katildigim ender durumlardan biri olsa gerek
  • Аватар для Yuhun-Suhan
    İşte Öyle Bir Şey diye taglayın lan.
  • Аватар для teletabi
    kara gozlerinden yas ve ateşle oynama çok güzel şarkılardır. ikisnin de sezen aksu bestesi oldugunu tahmin etmek zor değil gerçekten..bunun yanı sıra deli divane de bence türk müzik tarihinin önemli kilometre taşlarından biridir..
  • Аватар для kemgoz
    çok seviyorum

Слушают сейчас

Возможности

API Calls