Bring It On!

• Neoray disse...
    • Usuário
    • Set 19 2006, 21h33

Bring It On!

De eerste cd van Goose heet 'Bring It On' en kwam uit op 11 september 2006. Heb je de cd al thuis liggen? Geef er dan hier je mening over en overtuig andere mensen om nog eens een cd te kopen...

Die van mij is besteld via proxis.be, ik kijk elke 10 minuten in mijn brievenbus!

• Neoray disse...
    • Usuário
    • Set 19 2006, 21h41

Review

Een review van de CD vind je hier:
    Goose - Bring It On - Digg review

EDIT: deze review doet de plaat niet zo best uitschijnen. Toch wachten we met oordelen tot we hem zelf gehoord hebben. 3 sterren op Digg is lang niet slecht!

• Neoray disse...
    • Usuário
    • Set 28 2006, 21h15
    Ik heb de cd vandaag ontvangen. De deuren trillen hier al deftig mee! Na een eerste keer luisteren klinkt de plaat heel goed. Ik moet wel zeggen dat er live duidelijk meer vuurwerk te verkopen valt. Maar met de volumeknop op meer dan gemiddeld kan de cd zelfs de meest verkrompen hark in beweging brengen!

• 3ddfreak disse...
    • Usuário
    • Dez 13 2006, 13h28
    Voor mij is Goose één van de ontdekkingen van het afgelopen jaar. Het album verveelt me geen moment!

• Neoray disse...
    • Usuário
    • Dez 14 2006, 22h07
    Leuk om te horen. Ik had het in het begin wat moeilijk met de trager nummers, en met het beperkte aantal nummers. Er staan namelijk 2 intrumentale nummers op, die een beetje verdrinken in het geweld van de andere songs. Maar eens je er achter komt hoe geweldig deze plaat klinkt als je de volume knop net iets verder opendraait... jawaddedadde!

Bedankt voor je korte maar krachtige review!

Neo

• Yetska disse...
    • Usuário
    • Dez 29 2006, 10h49
    heey, mij hoor je alvast niet klagen over de cd! :D

haha

• Neoray disse...
    • Usuário
    • Dez 30 2006, 10h58
    Yetska, van jou verwachten we enkel lof over Goose...

• Yetska disse...
    • Usuário
    • Dez 30 2006, 11h10
    hoho, kzou eigenlijk eens om niet voorspelbaar te worden iets negatiefs schrijven over Goose..

Goed hier komt:

De klootzakken spelen veel te weinig IN Belgie -_-

...

• Neoray disse...
    • Usuário
    • Dez 31 2006, 15h29
    maar daar volg ik u wel hoor... GB is blijkbaar veel beter voor Goose, en je kan ze geen ongelijk geven. Maar het is een feit dat je ze nauwelijks in België op een podium vindt... Het feit dat het management in GB zit heeft er volgens mij ook wel mee te maken. Misschien moeten we er iets aan doen? Via hun myspace of zo, als we met z'n allen gaan vragen om meer optredens in België?

Greets,

Neo

• Neoray disse...
    • Usuário
    • Jan 1 2007, 21h15
    Hello hello,

Er is een unieke remix cd van Goose beschikbaar, en wat nog mooier is, het is GRATIS!!!

Om ze te ontvangen moet je een mail sturen naar de marketing verantwoordelijke van GOOSE, zijnde Charly Charlton --> charlie@interceptor.co.uk

Ik heb ze zelf nog niet ontvangen, maar hij heeft me in elk geval beloofd om ze te sturen. Toen ik vroeg om de Goose Buttons stuurde hij een gans pakket met flyers en een 6-tal buttons, dus ik heb er alle vertrouwen in dat de mix-cd ook zal toekomen... Probeer het eens, als het lukt, zoveel te beter :)

Greetz!
    Neo

• Yetska disse...
    • Usuário
    • Jan 3 2007, 14h18
    goed ik doe mee!
    voortaan vragen we ELKE dag dat ze in Belgie spelen..

Btw ik weet van een geheim optreden van GOOSE, in BELGIE in Januari nog!!!

voorlopig kan ik nog niets meer zeggen, moet het nog eens bevestigd krijgen.. maar men bron is vertrouwbaar :D

Binnekort dus meer info! :D

en ik heb die mixcd al een paar weken..
    is best ok, maar eigenlijk gewoon een voorsmaakje van hun album.. wie niet zeker is van hun album te kopen luisterd die mixcd, en zijn meteen verkocht -_-

maar bon, is altijd leuk om te hebben :)

Groetjes Nele

• Neoray disse...
    • Usuário
    • Jan 9 2007, 21h49
    Did you know that 'Audience' begins after 2:47 and that this is exaxtly 30s after the last tone of 'Safari Beach'?

NO...?

Now you do...

Cheers,

Neo

• Neoray disse...
    • Usuário
    • Jan 12 2007, 18h36

Goose Mix Cd

Aan de mensen die Goose eens willen leren kennen: stuur een mailke naar Charlie Charlton (charlie@interceptor.co.uk) en vraag naar de mix CD van Goose. Je krijgt gratis en voor niets een single in de bus, waar alle liedjes van Goose aanéén gemixed zijn. Leuk om kennis te maken maar ook ideaal voor de mensen die zin hebben om naar Goose te luisteren maar niet veel tijd hebben... (De single duurt welgeteld een overweldigende 6 minuten en 16 seconden).

Doen!

Neo

• Nieuwe single is Low Mode, tevens mijn favoriete nummer. Geniaal!

• Yetska disse...
    • Usuário
    • Jan 16 2007, 14h20
    lol het was zeker 1 van mijn favorieten :D

super,
    haha .

• Neoray disse...
    • Usuário
    • Fev 12 2007, 19h35
    Hello People!

Goose is in "De Afrekening" again! Last wednesday, the single "Low Mode" entered the charts...

I think they were on 28, but i'm not sure! Vote for that song!!!

Cheers!

Neo

• Neoray disse...
    • Usuário
    • Fev 15 2007, 11h37
    There is a new cd by Goose!! Don't go dreaming away now, it's not full of new songs... no. It's actually a double cd, wich includes the normal cd and a few extra's. I'm not quite sure about it, but I think it like that. The extra's will probably be some remixes and maybe some music videos. If anyone has it, let us know what it looks like, feels like and... listens like!

Greetings!

Neo

• Neoray disse...
    • Usuário
    • Fev 20 2007, 21h30

Spinning

Vandaag gaan spinnen in de fitness, en we hebben gereden op "low mode" van Goose. Ik moet zeggen dat ik op slag minder moe was dan ervoor en erna... =)

• Yetska disse...
    • Usuário
    • Fev 27 2007, 23h57
    omdat je op "LOW MODE" was aant spinnen??

(en dan bedoel ik de instellingen van het spinning fitness aparaat... en niet de single van Goose..)

• [Usuário excluído] disse...
    • Usuário
    • Mar 1 2007, 9h29

Limited Edition!!!

Khad het nog nergens zien staan hier, maar er is een limited edition van Bring It On

Hier staan de nummers

1 Black Gloves (Featuring Marcus Graap)
    2 British Mode (Jester Remix)
    3 Bring It On (Tronik Youth Edit)
    4 Everybody (Dub)
    5 Masters On Top

Haha laat ik hem nou in bezit hebben! Ik ben erg fan van die Everybody en van Masters on Top. De rest was natuurlijk al bekender. Die Black Gloves is trouwens bijna leuker dan het standaard nummer. Nu wordt er een stuk op mee gerapt. Meestal ben ik daar geen fan van, maar het klinkt echt niet slecht!

• Bring it On

Got the double CD of Bring it on today, really love it - it's excellent, full volume in my house for hours.

• heb hem al een tijdje in mijn huis. En hij vertoont nu al ouderdomsverschijnselen :D

Prachtige cd. en over die optredens? Ikwou doodgraag dat ze nog eens (zoals vroegerà) eens optreden in den trap in Kortrijk. Man daar was vroeger altijd wel ambiance al zij speelden. Ik heb het 1-maal mogen meemaken en toen al was ik verkocht aan hen.

goose forever my friends

• TOABman disse...
    • Usuário
    • Mar 20 2008, 22h43

Re: Goose Mix Cd

Neoray said:
    Aan de mensen die Goose eens willen leren kennen: stuur een mailke naar Charlie Charlton (charlie@interceptor.co.uk) en vraag naar de mix CD van Goose. Je krijgt gratis en voor niets een single in de bus, waar alle liedjes van Goose aanéén gemixed zijn. Leuk om kennis te maken maar ook ideaal voor de mensen die zin hebben om naar Goose te luisteren maar niet veel tijd hebben... (De single duurt welgeteld een overweldigende 6 minuten en 16 seconden).

Doen!

Neo

zou da nog te doen zijn om daar nu nog ne mail naar te sturen??
    het is ook al zo lang geleden he..
    Maar een exclusieve mix cd van 6 minuutjes wil ik wel hebben :D

bij mij is btw, de dubbel cd ook in mijn collectie..
    Zeer zalige cd, alleen vind ik het spijtig dat hij maar ongeveer 38 minuten duurt, hij had gerust nog mogen doorgaan voor minstens een half uur...
    de 2de cd met remixes is ook wel goed..
    Zelfs evengoed als het orgineel :D

Usuários anônimos não podem postar mensagens. É preciso fazer login ou criar uma conta para postar nos fóruns.