Loading player…

Shouts

Leave a comment. Log in to Last.fm or sign up.

  • poetry is not a luxury
  • < 3 < 3
  • the moz is strong with this one
  • okay. and this "I break the law once every week to feel your touch"
  • this line gets me every fucking time: "Is this the end Or just the start of something really, really beautiful Wrapped up and disguised As something really really ugly?"
  • violently singing in the shower
  • As [user]janisftw[/user] said, for example: [track artist=the smiths]this charming man[/track].
  • Go listen to some [artist]the Smiths[/artist]! ^^;
  • it's just cuz i like you
  • this charming man
  • if that's corny, then corny is a good thing :)
  • "if i die clutching your photograph don't call me boring, it's just cause i like you." i know it's a lil corny but i love this line so much
  • not entirely sure i could love a person more than i love this
  • yeah unreal cute
  • this is so cute
  • she's got another boy, oh boy
  • Is this the end or just the start of something really, really beautiful wrapped up and disguised as something really, really ugly?
  • haha bynumber - I think I love you
  • Das klingt wie "The Smith"
  • too bad they split - their songs will survive though
  • OOOO IS DAT SUM SMITHS
  • LOVE! LOVE! LOVE!
  • Oh take me on back, take me on back... take me back. To the place where I could feel your heart.
  • this is a really great! calm and upbeat at the same time
  • niiice
  • The smiths much?
  • I like the Audre Lorde reference.
  • I don't think its possible for me to like this song anymore
  • <3
  • I love love love this song
  • the best.
  • miss them
  • Voxtrot is one of my favorite bandsssssss
  • ok I'm going batshit fucking insane for this song. the restraint in his voice as he sings "or just the start of something really really beautiful" JESUS FUCKING CHRIST.
  • sooooo addictive
  • <3
  • Just saw they broke up - shame it's always the good one that disapear :( RIP
  • so catchy so sweet - yeah the smiths indead, but they have their own style
  • The Smiths meet Belle & Sebastian:) Great!
  • I lllllllllove this song
  • Such a shame these guys broke up.
  • their amazing, it makes me so happy :)
  • yay(:
  • I agree with those who think this sounds like Morrissey. Nice.
  • I think I need to go take a cold shower.
  • oh my goodness <3
  • great song!
  • if it doesn't make you dance, you're probably dead
  • Love <3
  • this song just gave me a toothache its soo sweet

Pagination

API Calls