Skip to
YouTube video

Loading player…

Shouts

Leave a comment. Log in to Last.fm or sign up.

  • Avatar for mznicoe
    front the back and to the side !!!!
  • Avatar for Ariues
    she takes dick in her ass and dont holla
  • Avatar for JARREDHH
    NO MATTER HOW OLD THIS SONG GETS ITS STILL THE SHIT, BEC EVERYONE DOES IT. YOA LOOK YOU CANT DO IT CORRECTLY WITHOUT THE BED MAKE-N- THE SQUEEKING SOUNDS!!!
  • Avatar for runninhatchet
    mmm i luv this jam, all bout stikin it n makin her take the dik lol
  • Avatar for Lawsexuup
    could"ve been one of my old theme songs
  • Avatar for Dominic1418
    i wonder what would happen if i sent this to my gf
  • Avatar for Goreforce
    dude how is the bed noiz not annoying..... i really like it lol....
  • Avatar for AceNoSequel
    Fasho , that whats up..,get it dem guts
  • Avatar for ginab1016
    AHHHHHHHHHHHHHHHHH HUGE SMILE ON MY FACE RIGHT NOW! MEMORIEZ!
  • Avatar for wdbob2
    i like this
  • Avatar for mexilicious
    mui bueno!
  • Avatar for jasnichug
    what it is ho what's up? wassup
  • Avatar for BWBATCHELOR
    shame this group is no longer around i know one member is dead may he r.i.p..great shit.
  • Avatar for Tfizzile
    Wat can i say classic
  • Avatar for poppa7
    YEA BUDDY THIS ONE IS THE CUT!!!!! GRINDING ALL UP ON A FEMALE AT THE CLUB!!
  • Avatar for DGRRL1
    lol as soon as i heard the squeak i knew what song it was!!!
  • Avatar for staytooned
    The bed effect is the best!!!
  • Avatar for MasterSergeant7
    Dis jam is off the hook !
  • Avatar for thabestest28
    Haa!...this song almost got me pregnant. LOL!
  • Avatar for murjanb
    Bend u over, & I'll follow u straight to tha room. Where it goez down lovely in the Legion o Doom...
  • Avatar for Filirican85
    what it is ho?
  • Avatar for lovelikespring
    and i'll follow that ass in the mall
  • Avatar for theking2008
    my ballllssssss, oh yeeeeeeeeeeeeah
  • Avatar for LoveComeDown83
    Cut you up like you aint been Cut!! <<<<<<<<<
  • Avatar for RyanHemler
    This song awesome
  • Avatar for luckyleon
    "Can I get in dem draws?"
  • Avatar for drayton_darius
    pimp and a monkey?i never understood that metaphor
  • Avatar for axelandraa
    the harmony on "my baaaallss" is beautiful.
  • Avatar for GabbiNmiami
    ...I THINK ...I SAW YA ASS n DA HOOD...!! --Probably was me! :-)lol(-:
  • Avatar for grunt1096
    A what it is ho?
  • Avatar for monstagangsta
    funny music
  • Avatar for tiebaby
    dis is sick..........wht's up ho? ,can a nigga gt in them panties
  • Avatar for lazibum93
    brings me bak 2 middle skool in boston.... aahhh yesss.... those were the days lolz sick song
  • Avatar for FloridaOrange12
    i like
  • Avatar for Pachamanca
    I like the way your hands rub against my balls!
  • Avatar for BIG-D313
    Trillville - Some Cut
  • Avatar for Graphysiquez
    what it is, ho?
  • Avatar for mizzunderstood7
    how disrespectful! but i like it
  • Avatar for KMTema24
    great song....
  • Avatar for MediOne
    yeah , cute song
  • Avatar for tiger8935
    damn it good song
  • Avatar for jeremiahward
    HELL YEAH
  • Avatar for jazzijazzy
    this reminds me of my college days!
  • Avatar for TeroBlaZe
    Funny home ^_^ ahaha
  • Avatar for fastsnoopy
    A-ha-ha!!!!!!! Excellent !
  • Avatar for spankyx
    haha this is sick
  • Avatar for big_big
    d´boas.
  • Avatar for assaults
    I wish I to meet someone like this in the mall.
  • Avatar for troyadambauer
    cut you up like you aint been cut
  • Avatar for mingdynasty808
    Wat it is hoe

Pagination

API Calls