Discover New Music

Last.fm is a music discovery service that gives you personalised recommendations based on the music you play.

Start your Last.fm profile Close window

Transsexdisco

Top Albums

Listening Trend

2,457listeners all time
136,718scrobbles all time
Recent listeners trend:

Start scrobbling and track your listening history

Last.fm users scrobble the music they play in iTunes, Spotify, Rdio and over 200 other music players.

Create a Last.fm profile

Shoutbox

Leave a comment. Log in to Last.fm or sign up.
  • yourapple

    Hahaha! Siema! Dobrze wiedzieć, że kiedyś stawiałam wam piwo, a się okazało, że to był wasz koncert! :D

    26 Dec 2012 Reply
  • NikonowatyJez

    Jeśli wszystko ładnie pójdzie to pod koniec października ukaże się 2 płyta Transsexdisco! Tym razem pod skrzydłami SP Records.

    15 Sep 2012 Reply
  • mikiek831

    Wpadajcie do Wro!

    9 Sep 2012 Reply
  • szczepanbwo92

    power! :)

    11 Jan 2012 Reply
  • PeggySuu

    Bardzo zachęcający występ przed Strachami:)

    8 Oct 2011 Reply
  • LadyAmarena

    Uff, domyłam rano nos. PO piątku! Amarena i cały Sanok pozdrawiają :) Wbijajcie chłopaki, może już wam się nie zjebie samochód xD

    25 Sep 2011 Reply
  • Koniak_SB

    Łaaachuuuu

    3 Sep 2011 Reply
  • WhiLLeR

    Wpadnijcie do Zielonej Góry :)

    19 Jul 2011 Reply
  • peligroso71

    Dziękuję, że jesteście.

    14 Jul 2011 Reply
  • sashenkaa

    Fakt, mało osób było.

    23 Jun 2011 Reply
  • Yva89

    ZRÓBCIE HAŁAS! ^^

    15 May 2011 Reply
  • pogowtrampkach

    Od wczoraj od godz. 21.30 dzięki "Grabażowi wieczorową porą" w moich głośnikach nie leci nic poza Transami. Piękna muzyka, naprawdę, coś pięknego. ;))

    11 May 2011 Reply
  • Napiorkowski

    Wydaliśmy ostatnio "Ultrapromo" do płyty "Ultrachemia". Są tam cztery kawałki z pierwszej płyty z lekko zmienionym miksem. Walczymy, by dostały się do playlist wszelkich rozgłośni radiowych. W skrócie promocja, na kolejny krążek, musimy niestety jeszcze chwilę poczekać.

    22 Feb 2011 Reply
  • Kasjerek

    Kiedy kolejna plyta?!

    13 Feb 2011 Reply
  • Haluusia

    koncert w Ciechanowie- zajebisty! dziękujęmy!

    20 Nov 2010 Reply
  • Sykopson

    Ej chłopaki, południe polski czuje sie pokrzywdzone, zapraszamy do krakowa, czekam juz za długo na koncert

    15 Nov 2010 Reply
  • Aldri-mer

    Bardzo fajny występ na Gramy :)

    5 Sep 2010 Reply
  • laudab

    Panowie poruszyliście mnie. :)

    17 Aug 2010 Reply
  • AveBenka

    http://www.lastfm.pl/group/TransSexDisco zapisujcie się do grupy transów bansów :]

    11 Apr 2010 Reply
  • jedera

    Daliście czadu dzisiaj chłopaki w Piszu, super było! Zapraszamy ponownie :))) Pozdrowienia od dziewczyn ze stolika ;)))

    20 Feb 2010 Reply
  • All 31 shouts

Top Listeners