Same Old Song (5:12)

Cover of Echoes of Silence

From Echoes of Silence

Know something about this track?
Help build Last.fm by adding it to the wiki for this track.

Tags

Everyone’s tags

More tags

Play with Spotify

Similar Tracks

  Track   Duration Listeners
The Weeknd - The Fall 5:45 54,688
The Weeknd - XO / The Host 7:24 55,746
Kanye West - Paranoid (feat. Mr. Hudson) 4:36 33,586
James Blake - Fall Creek Boys Choir 4:34 63,894
Blood Orange - Chosen 6:44 34,684
Jeremih - Fuck U All the Time (Shlohmo remix) 4:08 12,535

Listening Trend

48,787listeners all time
273,696scrobbles all time
Recent listeners trend:

Explore more

Listen to, buy or share

Buy

Send Ringtones to Cell

Where were you when I needed you, eight months ago
All your girlfriends talkin' bout me, now you'd ringin' up my phone
Bet you miss me now baby, bet you kiss me now baby
Especially since you know that this ain't nothin' and I only just begun

MetroLyrics Full lyrics at MetroLyrics

Shoutbox

Leave a comment. Log in to Last.fm or sign up.
  • LeekersToThe

    This song definitely made my panties wet. Haha [2]

    19 Apr 6:50am Reply
  • spykr

    What are you guys talking about end is amazing [5]

    11 Mar 2:04pm Reply
  • maramore19

    This song definitely made my panties wet. Haha

    5 Mar 1:13am Reply
  • Jonzo67

    only just noticed that its juicy j at the end there haha WE TRIPPY MANE

    8 Aug 2013 Reply
  • SsaNjaA

    his voice when he sings "...tell me how you like me now"...wow <3<3<3

    4 Jan 2013 Reply
  • magicgiraffe

    I guess that weird ending keeps the song from living up to its title (not to say that Abel's shit all sounds the same)...still wish it wasn't there though.

    3 Aug 2012 Reply
  • bkelleher

    Especially love these lyrics.

    31 May 2012 Reply
  • MrMinum

    $30,000. Fuck that shit!

    23 Mar 2012 Reply
  • DefenceMan

    amazing song .

    14 Mar 2012 Reply
  • CircusRock

    "I've been alone for almost all my life, what makes you think that you could ever do me right?" [3]

    25 Feb 2012 Reply
  • ItsJDennYO

    30,000 fuck that shit!!!!!!!!!!!!!

    20 Feb 2012 Reply
  • R-Mac

    random juicy j appearance, hahaha

    16 Jan 2012 Reply
  • SCRAND3R

    What are you guys talking about end is amazing [4]

    16 Jan 2012 Reply
  • jmj540

    What are you guys talking about end is amazing [3]

    12 Jan 2012 Reply
  • optimistic_tour

    i too thought i had a popup ad running at first!

    11 Jan 2012 Reply
  • Sopharie

    <3

    8 Jan 2012 Reply
  • Aero26

    SPEND THAT SHIT; WE TRIPPY MANE [2]

    1 Jan 2012 Reply
  • ZHashmi

    shit at the end just fucks with the vibe of the tape. still a tune.

    28 Dec 2011 Reply
  • afterjamz

    weakest track on the tape.. the way he stretches the note out the second time is kinda grating..... ending is great btw fuck are yall on

    28 Dec 2011 Reply
  • bloc47

    The ending is so good.

    27 Dec 2011 Reply
  • All 47 shouts

Listening Now

Top Listeners