Wango Tango (4:50)

Cover of Out Of Control

From Out Of Control and 32 other releases

All right! It’s zee Wango, zee Tango
Come on boys!
1-2-3-4
Time to Wango

My baby she like to roll
My baby she like to rock
My baby got no control
My baby she can dance all night
She do the Wango Tango
My baby she can scream and shout

My baby she can move it out
My baby she can take a chance
My baby got a brand new dance
Wango Tango

Wango Tango
It’s a Wango Tango
Ooooh yeah! (oooooh…)
Baby!

My baby like to rock
My baby like to roll
My baby like to dance all night

She got no control
She do…

Wango Tango
Wango Tango
Wango Tango
Ooooh yeah! (oooooh…)

Baby! Baby! Baby! Ooooh I like the way you look baby
You look like you’re made for me honey
Yeahhhhhhhhhh!
If you wanna take a little chance
I’m gonna show you a new dance
Baby I gotta Wango down one time with you honey
Well, it’s a brand new dance
I like it, I like it, I like it, I like it, I like it
Yeah been sweepin’ the nation
I said a brand new dance
A rock ‘n’ roll sensation
Yeah I like it baby, I do it every night
Oh honey believe it baby
I got to do it ‘cos I like it so much
You see it’s a crazed gyration of the rock generation
It’s my motivation to avoid the nauseation, frustration
When I need some lubrication - Baby!
Kinda like, goes kinda like this
You take her right ankle out
You take her left ankle out
You get her belly propped down
You get her butt propped up
Yeah lookin’ good now baby
I think you’re in the right position now baby

Tags

Everyone’s tags

More tags

Play with Spotify

Albums featuring this track (33)

Similar Tracks

  Track   Duration Listeners
Ted Nugent - Dog Eat Dog 4:03 19,966
Ted Nugent - Wang Dang Sweet Poontang 3:16 27,911
Sammy Hagar - Red 4:05 8,414
Sammy Hagar - I'll Fall In Love Again 4:10 20,784
Montrose - Bad Motor Scooter 4:55 13,888
Fastway - Say What You Will 3:19 8,258

Listening Trend

26,512listeners all time
70,059scrobbles all time
Recent listeners trend:

Explore more

Shoutbox

Leave a comment. Log in to Last.fm or sign up.

Top Listeners