Skip to
YouTube video

Loading player…

Shouts

Leave a comment. Log in to Last.fm or sign up.

  • Avatar for nslaven
    haha this song always reminds me of those anti-marijuana commercials from the 90's where the kids in em didnt want to do shit but sit around and smoke pot.
  • Avatar for ossum
    dat bassline @ around 3:00
  • Avatar for XSeanybOiX
    amen.
  • Avatar for koolaidkandikid
    haha inspiration for the masses
  • Avatar for bri2050
    mmmmmm bed
  • Avatar for vendramini87
    my hangover anthem [2]
  • Avatar for hunnybunny21
    THIS. NOW!
  • Avatar for Joo-joo
    The guitars are sick on this
  • Avatar for Chilikraft
    why so low lol
  • Avatar for ataritouchme
    on my way to the second-run cinema with friends...
  • Avatar for golfmade
    Yeah, I want a burrito too, not easy to find authentic ones here in Taiwan sadly.
  • Avatar for roccogonzales
    and i dont wanna take the dog for a walk ...
  • Avatar for Reumer
    reminds me of a summermorning
  • Avatar for SmileyFucker
    Awesome!
  • Avatar for sonnenkorn
    very good music
  • Avatar for anilorac22
    memories memories..=)!!!
  • Avatar for SGNLO5
    i do miss these guys
  • Avatar for Alvasco
    Cool...
  • Avatar for kylekielty
    my hangover anthem
  • Avatar for Alvasco
    Easy...
  • Avatar for Lucky1987
    cool))
  • Avatar for sublimevani
    great sublime!
  • Avatar for licenciado2009
    de la sm ejores bandas en su genero,zaludos!!
  • Avatar for sorissoblu
    didn't knew them, but sonunds nice!
  • Avatar for PsychoBells
    the ultimate sedentary song
  • Avatar for simonissinister
    super hardcore
  • Avatar for ekimekfah
    Yeah!! They rock!!
  • Avatar for caosatanicus
    exelente banda!!!!!!!!
  • Avatar for skanking_rob
    that would be because they are
  • Avatar for aMUSEme12
    It sounds like they're using two guitars in the beginning of the song...
  • Avatar for skanking_rob
    I aint got to leeeave my bed today No no no no no no no way no way no way
  • Avatar for dandy_jams
    this song always gets stuck in my head
  • Avatar for baiacu69
    needing burritos
  • Avatar for mattmacneil
    nice intro.
  • Avatar for TheHillster
    I ain't gettin' outta bed today.
  • Avatar for SlitzNL
    cool song.
  • Avatar for PeterRDavey
    TAG:[tag]alternative dub ska rock[/tag]
  • Avatar for PeterRDavey
    ik love this song. I LOVE IT

API Calls