Shoutbox

Leave a comment. Log in to Last.fm or sign up (it’s free).
  • tik-toks

    Damn, I only just found out they split 2 years ago. Shame. They sounded promising.

    January 2013
  • pjayyp

    Yass Sevyn Streeter wish they were still a unit but...

    October 2012
  • Sillyneilly05

    I wish someone would just group all there tracks together and make an album out of it lol

    August 2012
  • TheBrandyBoy

    Back To The Club ♥

    July 2012
  • tik-toks

    He Ain't Wit Me Now is awesome, Tho... they need some new tracks now I think :)

    May 2012
  • TheBrandyBoy

    Top Listener

    April 2012
  • DiogoDumke

    Blowin Up In Phones, Treasures and Addicted s2

    March 2012
  • ADAILTONCASTRO

    Blowin Up Phones <3

    February 2012
  • Sonicjeb

    The CDQ version of Itty Bitty Leaked, I can die happy now! <3

    January 2012
  • Sonicjeb

    Ya'll need to listen to "Can't Shake (feat. Ester Dean)" - Brave's bars are simply the business.

    December 2011
  • Rockstarr93

    I really hate they broke up...

    December 2011
  • Sonicjeb

    Foolish!!! <3 I ain't too cute to act a fool tonight!

    December 2011
  • pjayyp

    Lyndriette from the group has a new single 'Addicted'

    November 2011
  • basedBiTCH-

    OMG, they could've been so big :(

    November 2011
  • chriss3008

    Ohh, so sad! I really like RichGirl =[

    November 2011
  • emiyukimo

    he aint me now

    November 2011
  • chriss3008

    Lyndriette from RichGirl joins new Pussycat Dolls line-up… ~> This mean that RichGiorl is Over?

    November 2011
  • RUDEB0YY

    just found out....

    November 2011
  • josh_jenks

    Just heard they broke up. :-(

    October 2011
  • manoel_carneiro

    Treasures <3

    October 2011
  • PsylockeSpears

    Seven is still in the band?right?

    September 2011
  • thamibreezy

    Seven ♥

    September 2011
  • chriss3008

    Maravilhosas!

    September 2011
  • SymphonyAngel

    omg does anybody have a HQ version of 'honeycomb' or "itty bitty"???? i'm desperate for it. please email me: will.squire@btinternet.com thanks

    September 2011
  • human-nature

    Blowin Up Phones (Feat. Ke$ha)♥[3]

    August 2011
  • TheJonatas

    Blowin Up Phones (Feat. Ke$ha)♥[2]

    August 2011
  • yelow

    Roc <3

    August 2011
  • YungLaw

    Blowin Up Phones (Feat. Ke$ha)

    August 2011
  • Datboyayjay

    Lyn!!!!

    July 2011
  • Fergaliciousps

    Honeycomb <3

    July 2011
  • Karisha5

    Lyndriette <3 [2]

    June 2011
  • renattorocha

    Lyndriette <3

    May 2011
  • msXblack

    New Group ^_^ http://www.last.fm/group/i+DANCE+in+my+underwear+%E2%9D%A4

    April 2011
  • DECYMY

    By the way, where the f**k is Chris Brown in this song? He doesn't deserve any vocal credits. Like Justin in Madonna's "Across The Sky"...

    April 2011
  • ChrisBrownFAME

    For You( feat. Chris Brown ) ♥

    April 2011
  • DECYMY

    'FOR YOU' rocks!

    April 2011
  • Sonicjeb

    Seven's Background Vocals on Chris Brown's "She Ain't You" are flawless.

    March 2011
  • DannVieiira

    Lucky You Are ♥

    March 2011
  • HectorOmarRoman

    Grenade <3 [2]

    February 2011
  • Blitzsims

    no hands♥

    February 2011
  • kingclassic

    fell in love with the mixtape ♥

    February 2011
  • simplytrice

    @CRiiSs7 yes it's a cover from the song by beyonce.

    February 2011
  • jj85585

    YAYA!!!! a release gotta cop that mixtape

    February 2011
  • bianolvto

    Grenade <3

    February 2011
  • BenBossy

    No Hands <3

    February 2011
  • CRiiSs7

    Roc is from Beyonce no?

    February 2011
  • HectorOmarRoman

    All Of The Lights :D

    February 2011
  • krystolejanay

    #TeamRichgirl JOIN ---> http://richgirlplanet.netai.net/forum/index.php

    February 2011
  • basedBiTCH-

    Lay It Down (Remix) <3 [3]

    February 2011
  • FlyTjSoSweet

    can't wait to get the mixtape, it comes out v-day 2/14

    February 2011