Shoutbox

Leave a comment. Log in to Last.fm or sign up (it’s free).
  • Arielrichele

    Murs why you gotta hate?

    June 2012
  • DjNermac

    Do you use your brain, EVER?

    July 2011
  • KaliYall

    Possibly even doper than dope.

    May 2011
  • Josh_Sense

    dope as dope [2]

    May 2011
  • Ezekiel22

    Making Underground Raw Shit.

    January 2011
  • tRavisH45

    One of the most gangster beats ever!

    November 2010
  • kingoftown36

    You right...

    September 2010
  • steveisms

    YEAH !!.......................

    August 2010
  • Megazine

    Track is ok, not lyrical enough for my taste. Murs has other good tracks too!

    June 2010
  • redoom

    why do some of the best in the game get no luv?

    May 2010
  • S_Dot

    Do you use your brain everrrrrr?

    February 2010
  • thebeercure

    awww poor murs... always gettin dumped on.

    September 2009
  • illzid

    du yu use your brain ever?

    July 2009
  • JMAN235

    Refreshing to hear somebody do like the old days and tell a great story wit their lyrics.

    July 2009
  • Reve23

    haha so funny!

    July 2009
  • Monopolyjoe

    super dope

    June 2009
  • J0CK1

    hilarious

    April 2009
  • afnanp

    murssssssss

    March 2009
  • hiphops_Legacy

    lmaoo dope

    February 2009
  • KURCHAVEGA

    7-12

    December 2008
  • straighttoDVD

    heheh

    December 2008
  • GAS0LINE

    hahahaha i love this song

    December 2008
  • ErikTronic

    murs rockz big

    November 2008
  • xXBRA1NDEADXx

    for realz

    September 2008
  • Joey3ofem

    Murs is one of the best rappers around, IMHO.

    April 2008