Shoutbox

Leave a comment. Log in to Last.fm or sign up (it’s free).
  • 0a170

    it's 2007. you lames are still dickriding dipset and weezy then lupe suddenly drops a fucking classic

    last month
  • sOuller

    give the drummer some

    March 2013
  • KommisarK

    The most important parts are the ones that are unseen, The wings don't make you fly and the crown don't make you king.

    October 2012
  • SKATERBLOOD

    I am American mentally with Japanese tendencies

    September 2012
  • MCIS

    Annoying loop? More like awesome loop – love this song.

    August 2012
  • extraordGntlmn

    this is is FIRE

    May 2012
  • rza222

    That loop is too annoying....gotta skip

    April 2012
  • nicknack171

    LUPE HAS THAT OLD SCHOOL SOUND WHEN HE FLOWS! I AM SO LOVING IT!

    February 2012
  • bkelleher

    if you negative in energy than stay out of the vicinity offfffff

    February 2012
  • bringtheruckus

    "let's peruse the essentials of cool, of the things so influential to lu" <3

    December 2011
  • alk3mizt

    Only Lupe could rap about manga and Street Fighter [2]

    December 2011
  • UnwrittenPages

    Love Lupe

    November 2011
  • AntwonTheGreat

    near perfection as far as a hip hop sample goes imo

    October 2011
  • j9l737

    MANGA

    September 2011
  • JawnnyBoi

    What's the sample that's being looped?

    July 2011
  • sOuller

    the beat is PERFECT, ignore all haters. [3]

    July 2011
  • hasknight

    I love Lupe, but that loop in the background is annoying as f***!

    July 2011
  • pawpawt

    Dope!!!

    June 2011
  • Koneyay

    I remember when i brought the cool from itunes and listening to the album and coming back to this song so many times.. Hip hop is still alive.

    May 2011
  • card_bored

    the beat is PERFECT, ignore all haters. [2]

    May 2011
  • BrokenTel

    the beat is PERFECT, ignore all haters.

    April 2011
  • AceOfSpades24

    Only Lupe could rap about manga and Street Fighter

    April 2011
  • amilton2

    Love him!

    March 2011
  • vicesiadmire

    Love the album. Just a damn good piece of work. Great lyrics, great production man. I wish he'd come back through here. -Dave

    March 2011
  • mattythekid

    @musiklubber Uhh, thats not what the song is actually about....

    March 2011
  • mingdamerc

    VVVV Clearly missed the intent of the song...

    March 2011
  • musiklubber

    Big deal... you got a watch. You're singing about that?I How shallow. You have a great sound, dude, but uplift the race... that ain't helpin'

    January 2011
  • EdieBeEdie

    Chi Town!

    January 2011
  • fearnotofman

    i love the loop, its the best part of the song

    January 2011
  • LoveComeDown83

    yeah yeah she love it over here

    December 2010
  • ckypissdrunk

    always wondered wat that chick is in the back was whining about hahaha

    November 2010
  • Bandana_Nick

    Great artist. Great song. Enough said.

    November 2010
  • goodybar

    PEACE GOD GLAD YOU FINALLY MADE IT PEACE!

    October 2010
  • jonEbRAVo

    yeah yeah she love it over here...........

    September 2010
  • bweaver25

    I had to switch after a min because of the beat

    September 2010
  • KiddBuie

    This is from "Lupe Fiasco's The Cool" album...He made a song about what he liked, that's wasup

    September 2010
  • GHNeko

    God why is this song so good.

    September 2010
  • VeX08

    I love Street Fighter 2, I just really hate Zangief, only Ken & Ryu, I find it hard to be Blanka..

    September 2010
  • vateo

    The beat had to grow on me, didn't like it 1st, now I think the song is just fire. [2] This is a classic

    September 2010
  • iameden

    take out the gibberish on the loop and i would like this track

    September 2010
  • Aaroneepap

    I don't know about you guys, but I like everything about this track. The loop doesn't bother me at all.

    August 2010
  • jerzset2

    fire!!!!

    August 2010
  • IIndustries

    blanka is the best though, i always play as him

    August 2010
  • WiZcUdI

    the beat is alright its not bad but ive heard better

    July 2010
  • latinmusick

    i love street fighter E-Honda and Dhaslim are the best

    July 2010
  • maplejet

    The only rapper that can put Street Fighter in his repetoire!

    July 2010
  • Koolklink54

    I agree this is not the best beat he done,,,, by far

    July 2010
  • southerngirl26

    Firm disbeliever in ya punch clock promise...YES!

    June 2010
  • HEERIAM

    lol what.....i thought the song was scratched

    May 2010
  • svazquez0521

    like weird shit so the beat is killing it for me!!!

    April 2010