Loading player…

Johnny Cash

Rowboat (3:44)

We don't have a wiki here yet...

Similar Tracks


Rowboat row me to the shore
She don't wanna be my friend no more
She dug a hole in the bottom of my soul
She don't wanna be my friend no more

Read more at Metrolyrics


Leave a comment. Log in to Last.fm or sign up.

  • The man n blk rip
  • He casts a long shadow!
  • Class Act!!!
  • Like it better than beck's original
  • Amazing!
  • I couldn't say it's better than Beck's original, but it's Cash, damn good
  • This is my favorite artist ever, doing a cover of a song from my second favorite artist ever ... I'm not sure it gets any better...
  • Jäügermeister !!
  • Yeah, this version kinda trashes the original Beck version. Even though the Beck version is really good. It's not Beck's fault though haha, Cash was the greatest American musician of all time.
  • Very cool tune, I lopve it!

API Calls