Loading player…

Shouts

Leave a comment. Log in to Last.fm or sign up.

  • Lets get rich
  • Hahaha Awesome song! :o)
  • you and I.... <3
  • Silly and innocent as Love should be S2 [2]
  • linda
  • :D
  • Way up there....you and I .......you and I.......ℒ◎❤ε ℒ◎❤ε ℒ◎❤ε
  • What a sweetheart...
  • lovely song...
  • Silly and innocent as Love should be S2
  • makes me cry bc it's so sweet and adorable
  • Love these lyrics. Adorable.
  • This song is one of the reasons that I love Last.fm - introducing me to new music that I wouldn't have found elsewhere. I love this song, it's so catchy :)
  • just about every song I've heard from her so far, I click "<3" for all of them^^
  • RICH!! YEAH!!
  • let's do it. all of it.
  • Awesome.
  • @caelicus this is the origin of that meme lol
  • if you know what i mean
  • :3
  • this is wonderful
  • Love.
  • absolutely beautiful!!
  • oh god this breaks my heart
  • aww ingy <33 always love a good dose of ingrid.
  • I like the guy's verse. This song is meant to be a duet.
  • The guy's verse is a facepalm, but this song is joyous and catchy as hell.
  • "Do what bunnies do if you know what I mean" oh my oh my ..
  • Song puts a big smile on my face whenever I listen to it. [3]
  • :)
  • <3
  • Song puts a big smile on my face whenever I listen to it. [2]
  • cute!
  • The best!
  • Probably the cutest way to say I wanna fuck the shit out of you. [2]
  • best way to cheer me up ? -> just listen to this song :D
  • Probably the cutest way to say I wanna fuck the shit out of you.
  • Song puts a big smile on my face whenever I listen to it.
  • Such a beam of sunshine......<<<3<<
  • I just can't get over how good this is :O
  • And I love this song.
  • I love Last FM
  • loved track. She's amazing.
  • Maybe I wanna do what bunnies do with you, if you know what i mean.
  • This song is like chocolate.
  • It certainly makes me smile styka-mi-juz!
  • Love love this one. First heard this one live featuring Jason Mraz
  • we might not have any money but we got our love to pay the bills...
  • if this songs doesn't make you smile or anything, YOU'RE FUCKING MADE OF STONE. [2] definitely.

Pagination

API Calls