Shoutbox

Leave a comment. Log in to Last.fm or sign up (it’s free).
  • jancio_wodnik

    Żyją jeszce ?? Pamiętam ich z Węgorzewa i gdzieś mi się przewinęli na 1ym lub 2gim Offie.

    July 2013
  • T87P

    nice music:)

    April 2013
  • LastKubcio

    instrumentalnie swietne, warstwa liryczna jest zalosna...

    June 2011
  • siulnientykluik

    byłem na nich w 2006 gdy grali w Chorzowie na żywo lepiej sie prezentuja

    September 2010
  • mikotonori

    pierwsze wrażenie, że fajny zespół. : D

    July 2010
  • Pawlinkaa

    aż właśnie ich posłuchałam. i już mi się podobają . xD

    June 2010
  • PatryczakMTB

    a mnie sie podoba... psdr

    April 2009
  • Whimsy_

    Po pierwsze to chyba 'nie ssie', a nie ' nie ssa'. Po drugie Analogsi przynajmniej są dobrzy w tym co robią, w przeciwieństwie do tego całego Hariasen ;P.

    April 2009
  • wandamix

    Zapraszam do obejrzenia fotorelacji z If Summer Ends 4 http://www.mmsilesia.pl/4766/2009/3/21/miedzynarodowa-alternatywa-czyli-chorzowski-if-summer-ends--fotorelacja

    March 2009
  • Psylocibine

    Nice band)) I like it)

    January 2009
  • Bywi

    Umarło? Hyyy... pamiętam ich przed KDZKPW. Śmiesznie było.

    December 2008
  • Bombel_wilk

    sami o sobie piszą emo więc już tak nie operujta nazwami gatunków które niczym się nie różnią od już istniejących. Zresztą o czym tu gadać? Hariasen dzięki Bogu już nie istnieje:) P.S. Tak, jestem hejterem... dla kupy którą słyszę w mediach mających poszerzać moje horyzonty muzyczne.

    December 2008
  • BastardHeart

    Ja tam ich lubię... Śmieszą mnie ludzie, którzy twierdzą, że to emo. Emocore nie ma z ich muzyką nic wspólnego. A to, że wokal ma mhoczny (xD) image o niczym nie świadczy. (haha, zaraz będzie, że się wymądrzam i się nie znam xD) bless.

    November 2008
  • tochain

    rozpadli się byli? : D

    October 2008
  • PYJAMARAMAmusic

    Chuj w dupe pizdzie z brodą! Caly swiat muzyczny na tym skorzysta.

    October 2008
  • _kamson_

    wkurwia mnie to ze nie ma tagów na głownej stronie bandu. dzis w sumie wszystko mnie wkurwia wiec moze dlatego.

    August 2008
  • ketanest

    Ha ha ha.. gdy ich widzę przypomina mi się zeszłoroczny koncert Placebo na Torwarze. Farsa po prostu. Zamiast ich słuchać wszyscy krzyczeli do wokalisty żeby użyczył im wody, a gdy ten rzucił żywcem zdrój w publikę to wszyscy chcieli żeby skończyli i w końcu weszło Placebo :D

    July 2008
  • seks_grupowy

    Sawilos bo nawet Bravo sie wstydzi za Hariasen ^^

    July 2008
  • xozuz

    ah, hahahahahhaha xDD Z góry dziękujemy za życzliwe przyjęcie !

    May 2008
  • Faerish

    http://www.hariasen.verdestudio.pl/bio.html - obaczcie biografię zjebów! Dobry materiał na kilkanaście minut dobrej polewki.

    May 2008
  • xozuz

    porażkaa ; d

    May 2008
  • laurethin

    OMG. OMG. OMG.

    April 2008
  • Sawilos

    Mnie tam przed koncertem Placebo rozśmieszyli, co na tyle godzin czekania było warte swego:) Wokalista faktycznie miota sie jak oszalały, a zresztą cały sceniczny image tego zespołu jest spod znaku emo;) Dziwi mnie, że Bravo itd. nie wypromowały ich tak jak promowały MCR i inne zagraniczne emo grupy;)

    April 2008
  • seks_grupowy

    to też nie słuchamy. nikt sobie nie zasłużył nawet największym grzechem żeby słuchać tego pod przymusem.

    March 2008
  • szuma

    nikt wam nie kaze sluchac:>

    March 2008
  • seks_grupowy

    Hariasen ssie i połyka ;x

    March 2008
  • Zuxtaposition

    też ich widziałam przed Placebo. wizualnie się tragicznie prezentują. miotają się. ale N jest świetną piosenką. i nie ma tekstu wysiusianego z palca. gdyby to było po angielsku to od razu by to wszystkim pasowało. tekst jest osobisty to niby czemu mają go wszyscy rozumieć? właśnie tą niezrozumiałośćią intryguje.

    March 2008
  • Stempel21

    jak na nich patrze to już mi sie płakać chce:(

    March 2008
  • orestes-camui

    Płaczący mały cień miecie już samym tytułem XD

    February 2008
  • jakubekplus44

    Hahahahaha Ale żal :D

    February 2008
  • seks_grupowy

    female vocal! yo

    February 2008
  • Bombel_wilk

    @rawrBANGbang nie trać wiary. Kiedyś guścik zamieni Ci się w duży solidny gust.

    January 2008
  • KnowYourEnemy15

    nie wiem, czy słyszałem bardziej kiepski zespół. A Odszukać Listopad to post-hardcore.

    January 2008
  • Bombel_wilk

    Po to aby się przekonali, że są słabi i dali sobie spokój z większą karierą:) Zajmują miejsce dla mojego zespołu:) ---> http://www.youtube.com/watch?v=zAaADsAH3qQ

    January 2008
  • Bombel_wilk

    nam sma ich widok chce mi się iść do kiosku po żyletki:P

    January 2008
  • Bombel_wilk

    jesteśmy spod znaku EMO sami tak o osbie piszą, więc chyba wszystko jasne. Koleś wyje jakby go zażynali, rzucają się po scenie jakby dostali ataku epilepsji, do tego teksty są wysiusiane z palca. Przed koncertem Placebo ich widziałem. Zdecydowanie najgorzy koncert w moich życiu:)

    January 2008
  • szuma

    Taa dokladnie.. sremo nie emo;p

    January 2008
  • Zuxtaposition

    ja wam dam sremo

    January 2008
  • dead_flowers

    klątwa indie heh. Mnie osobiście to ludzi co takie rzeczy grają/słuchają tylko głęboko żal.

    December 2007
  • evilyna

    alternatywa z założenia miała być czymś, czego jeszcze nikt nie grał i coś jedyne w swoim rodzaju, do nieczego nie podobne (kiedyś np k44 dostali jakieśtam wyróżnienie w kategorii muzyka alternatywna, kiedy jeszcze nie było w Polsce psychorapu) a teraz to jedynie modne słówko którym trzeba bezmyślnie otagować wszystko co wydaje jakikolwiek dźwięk...

    December 2007
  • seks_grupowy

    dead flowers, zgadzam się ;D Czlowiek Diglet, ahahahaha teraz jesteśmy emo!

    December 2007
  • dead_flowers

    TBH, dawno nie słyszałam tak beznadziejnej kapeli.

    November 2007
  • Czlowiek_Diglet

    To jest prawdziwe EMO: http://www.last.fm/music/Pentallica/+videos/2812907 !!!

    November 2007
  • Jimi1993

    Jak na mój gust lepiej brzmią na żywo na płycie powiedzmy że inaczej

    November 2007
  • xozuz

    dokładnie.

    November 2007
  • seks_grupowy

    blee.

    October 2007
  • genom80

    Pozdro Michny :)

    October 2007
  • szuma

    Dupska ne geje;p

    October 2007
  • Purple_Officer

    geje :P lol jk.

    September 2007
  • szuma

    lole lol; p

    September 2007