Skip to
YouTube video

Loading player…

Related Tags

Top Tracks

Similar Artists

Shoutbox

Leave a comment. Log in to Last.fm or sign up.

  • Avatar for gdziejestjoka
    Piękne, a bit miażdży ;D
  • Avatar for BlachutSon
    no tak, z tym ze w wyroku jest zwrotka grubsona ael tylko dlatego zeby tani klip wyszedł
  • Avatar for dzidoslaw
    Zajjebisci sa. pozdro z lbn.. hehe moja mama i ciocia zna juniora (ale sie pochwalilem ...a jak ;p)
  • Avatar for gawlo
    wyjeb.......bit ,przekaz trafiony w samo "południe"
  • Avatar for bm7
    bm7
    szkoda ze nia ma wiecej ich nut moze jakis mixtape albo cos ;)
  • Avatar for Junior90
    Gie-er-u-be-es-o-en Oryginal Rude Bwoy Style! ;)
  • Avatar for Rudeboy91
    okładka Kodexa
  • Avatar for Szczurek4
    co za fota:/
  • Avatar for WJK-Producer
    Zdecydownie najlepszy kawałek na płycie, już na promo wiedzialem, ze to bedzie kozak :D jak go slucham to mam ciary na plerach :) bit zjada a nawijka grubsona miażdzy :D
  • Avatar for marcin86s
    Nom chyba najlepszy na całej płycie. ;]

API Calls