Truckin' (5:02)

Cover of Skeletons From the Closet: The Best of the Grateful Dead

Tags

Everyone’s tags

More tags

Play with Spotify

Albums featuring this track (298)

Similar Tracks

  Track   Duration Listeners
Grateful Dead - Sugar Magnolia 3:17 133,108
Grateful Dead - Attics Of My Life 5:09 52,034
Phish - Stash 12:33 36,425
Phish - Bouncing Around the Room 3:43 28,710
The Allman Brothers Band - Whipping Post 13:08 195,617
The Band - Up On Cripple Creek 4:33 175,677

Listening Trend

138,316listeners all time
603,960scrobbles all time
Recent listeners trend:

Explore more

Shoutbox

Leave a comment. Log in to Last.fm or sign up.
  • emergingsynergy

    On 297 releases... lol but omg.. the guitar jamming in this song on Europe '72 is a breezy, classic long strange peppy trip.....

    2 Aug 4:46pm Reply
  • Distron

    livin' on reds, vitamin c and cocaine...always forgot the vit c part...what was I thinkin"

    6 May 2:30pm Reply
  • justinlcox

    tomrud73 how can you hate "the dead"? While you may not like this particular song, surly they have made at least one song that catches your ear and find that you enjoy it. I mean over the years they have influenced way too many bands from almost every genre of music no matter what you might usually listen to. In my opinion though great song by a great band. Let's hear everyone else's response.

    18 Mar 2:49am Reply
  • DZRTsurfer88

    what a long strange trip it's been ~ Oh Yeah

    22 Jan 5:08pm Reply
  • bethy0543

    Never got sick of them playing this. :)

    17 Dec 2013 Reply
  • ButchGantenbein

    One man gathers what another man spills! Shit? wrong song? damn it?

    26 Nov 2013 Reply
  • radio_face

    Truly, your first listen?

    26 Oct 2013 Reply
  • ButchGantenbein

    got to keep on truckin on

    22 Aug 2013 Reply
  • JakeR3000

    Let's all go and dance in fallen leaves

    26 Jun 2013 Reply
  • tomrud73

    I hate this band. I ABSOLUTELY HATE THEM.

    15 May 2013 Reply
  • MarcT1957

    "but if you got a warrant, you're gonna come in...." words to live by....

    8 May 2013 Reply
  • MarcT1957

    Living on REDS.....reds....as in the recreational pharacutical of choice in the 70's....

    8 May 2013 Reply
  • MarcT1957

    far f*ckin out, man...i haven't heard this is like forever...flashback time@!!!!!!

    8 May 2013 Reply
  • ryfarley96

    what a long strange trip it's been

    8 May 2013 Reply
  • nicorebel

    my first listen

    2 May 2013 Reply
  • TheDarkSide73

    livin' on red, vitamin c and cocaine..

    25 Apr 2013 Reply
  • DavidSmith98

    sooo ready to roll up lol

    10 Apr 2013 Reply
  • qriva

    classic yet up to date, ready to roll up

    14 Jan 2013 Reply
  • oldiesfanjohn

    What a long strange trip it's been..you ain't lying,GD.

    14 Nov 2012 Reply
  • TOMHINKLE57

    SOUNDS LIKE MY LIFE PUT TO SONG.

    4 Oct 2012 Reply
  • All 61 shouts

Top Listeners