Shoutbox

Leave a comment. Log in to Last.fm or sign up (it’s free).
  • acklessx

    que saudade

    March 2015
  • guilhermecu

    awesome

    July 2014
  • xtekinhax

    oh baby baby, oh baby baby. I love this part. ♥ [7]

    November 2013
  • yurihenrique

    Tina nessa perfomance <3

    August 2013
  • Ka_Ching

    Ri pra caralho nessa performance KKK

    July 2013
  • Miss_Violeen

    This cover makes me laugh SO HARD. :P

    March 2013
  • Pudin_

    GET UP ON THIS. [9]

    December 2012
  • itsrosi

    oh baby baby, oh baby baby. I love this part. ♥ [5]

    August 2012
  • gabrielsquall

    oh baby baby, oh baby baby. I love this part. ♥ [4]

    April 2012
  • newshoeson1

    only the sexy people... :D

    April 2012
  • JenovaMackenzie

    Artie is the freaking king of everything ♥

    March 2012
  • gabrielle_lucy

    boiy, you really got me going, you got me so I don't know what I'm doing. <3

    January 2012
  • dizinho2

    GET UP ON THIS. [7]

    December 2011
  • massacree_

    LOL @ Sue's, Emma's and Principal Figgins reaction during the performance XD [5] OMG, I really LOVE this song, it's one of my fave songs from Glee ♥

    November 2011
  • yuritoxic

    i love it

    June 2011
  • irka_rump

    I like how guy sang; I'm gonna get PISSED -_-

    June 2011
  • cloudshapedbox

    lol i remember this, it was such a funny part! feels like it was ages ago.

    April 2011
  • Putesky

    I laughed sooooooooooooooo hard in this part.

    April 2011
  • Keinutuoli

    GET UP ON THIS. [6]

    March 2011
  • deco-motion

    LOL @ Sue's, Emma's and Principal Figgins reaction during the performance XD [4]

    January 2011
  • EstelleNathalie

    Now wait a minute y'all. Now this dance ain't for erbody, only the sexy people. So all you fly mothers, get on out there and dance. DANCE, I SAID! Hollaaa.

    January 2011
  • cristiadu

    GET UP ON THIS.

    December 2010
  • PatrickBen

    FUNNY!

    December 2010
  • Just-In_Best

    LOL @ Sue's, Emma's and Principal Figgins reaction during the performance XD [3]

    December 2010
  • lehmelo

    LOL @ Sue's, Emma's and Principal Figgins reaction during the performance XD [2]

    November 2010
  • jdavid_2

    P-push it real good!

    October 2010
  • mathiascrunk

    GET UP ON THIS. [2]

    September 2010
  • Just-In_Best

    I love a performance of this song ^^

    September 2010
  • Just-In_Best

    ooh baby baby ba ba ba baby ♪ [2]

    September 2010
  • thailon_5

    ooh baby baby ba ba ba baby ♪

    September 2010
  • pete-one

    i love Lea's voice in this song!

    September 2010
  • macychick

    I love it when Artie says, "This dance ain't for everyone; only the sexy people!'

    July 2010
  • sipoflife

    I find this song very addictive....Am I alright? :-\

    June 2010
  • maymayyy

    GET UP ON THIS.

    June 2010
  • unluxe

    LOL @ Sue's, Emma's and Principal Figgins reaction during the performance XD

    June 2010
  • ashleighhd

    HOLLA! haha :)

    January 2010
  • caitizbarecool

    oh baby baby, oh baby baby. I love this part. ♥ [3]

    January 2010
  • furbul

    Only the sexy people ;)

    January 2010
  • EdisonHeras

    Looooooooooooool

    December 2009
  • teacherafael

    oh baby baby, oh baby baby. I love this part. ♥ [2]

    November 2009
  • Will_Spears

    oh baby baby, oh baby baby. I love this part. ♥

    October 2009
  • KHkikas

    hahahaha. amazing.

    October 2009
  • teacherafael

    I looooooooooooooooove this song!!!!!

    September 2009
  • Whip-Smart

    so funny love it

    September 2009
  • gallic_shrug

    Hilarious cover !! xD

    September 2009
  • analurowe

    LMAO

    September 2009