Shoutbox

Leave a comment. Log in to Last.fm or sign up (it’s free).
  • CatalystDM

    laffy taffy + dan deacon ftw

    October 2014
  • C2Y0G3N1X

    The Pixies! Yuss!

    November 2013
  • vaughnvhalen

    Yea!!}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{ Great Mash:":":":":":":":":":":":":":":":"

    September 2013
  • yoshi-no

    nothing can prepare you for pixies and nas [4]

    November 2011
  • nytek

    This song is amazing.

    August 2011
  • henrynavarre

    nothing can prepare you for pixies and nas [3]

    August 2011
  • jaydollarr

    i like the incorporated austin powers jingle

    April 2011
  • Macaron11

    The Untitled Original Track sounds like it's from somewhere, I feel crazy.

    January 2011
  • copiousbred

    >my face when pixies & nas.

    December 2010
  • aladaris

    Great Mix :D

    December 2010
  • mutexplosion

    Like some of y'all, I wish "Untitled Original Track" were an actual song that I could listen to, because it rules.

    November 2010
  • istuffzz

    The best song Girl Talk has ever made.

    November 2010
  • jakobdorof

    nothing can prepare you for pixies and nas [2] into the bass rise. high art.

    September 2010
  • rhinowing

    nas/pixies lsjdflskjdlfsjdflsjkdfljfsk

    August 2010
  • Raccoonology

    holy shit, weezer and pixies. YES.

    July 2010
  • christibear

    nothing can prepare you for pixies and nas

    June 2010
  • cewelsch89

    love the addition of where is my mind...and it works great with say it ain't so because they're the same chords

    May 2010
  • iamcharliechill

    i have to close my office door as soon as laffy taffy plays because i uncontrollably must dance my ass off.

    April 2010
  • yfedorovsky

    this is pretty good

    February 2010
  • V1K1NGSKULL

    i LOVE the end of this song.

    January 2010
  • HCTotorro

    Haha nice mashup.

    September 2009
  • stereosymmetry

    Amazing use of Pixies, It fits so perfectly.

    September 2009
  • SenorAnderson

    He should have used the entire Say It Ain't So guitar riff.

    August 2009
  • lazarzmongo2

    the say it ain't so at the end is unreal...

    July 2009
  • alt41r

    i love the pixies/ nas mashup towards the end

    July 2009
  • GRWittig

    Girl-Talk at Rothbury

    June 2009
  • BlackSanta

    The nas bit is so good

    June 2009
  • jtuchtenhagen

    Love GT. Have seen him twice and it was like a non-stop party with guys in banana costumes shooting toilet paper from guns. FYI if you are in NYC, his tour is stopping for a private show on May 28th. You can only win tickets from Spin and Canon: http://www.spin.com/articles/enter-your-photo-win-tickets-see-girl-talk-and-canon-powershot-digital-camera

    May 2009
  • petitie

    WOW i wanna be boy talk

    March 2009
  • Oktoberlyd

    Wheres the love you all? This piece especially remind me of the danish sensation "The Loft". You gotta dig it.

    February 2009
  • Oktoberlyd

    My friends really dig this

    February 2009
  • Microfoot

    Gregg Gillis needs to make more original stuff like 1:25. Maybe under a different name to separate it from his mashup work.

    February 2009
  • stinkum

    favorite from night ripper

    January 2009
  • takstar

    cool

    January 2009
  • Charlotte_A

    LISTEN THE REALLY MASH-UP KING ! ! > > http://www.02l.net/projects/music_set/ganz_de_ville/blue_channel ... or LAST.FM's version> http://www.lastfm.it/music/Ganz+De+Ville/_/Blue+Channel

    January 2009
  • endlesstirade

    sooooooo good! so far (in my opinion) only e-603 and ludachrist can hold a candle to this.

    January 2009
  • MGMTAE

    Love the Pixies bit.

    January 2009
  • xDarkJedi375x

    This song was cool until the sample of "Say It Ain't So" by Weezer. Then the song was pure magic.

    December 2008
  • holgi123

    Massacre of a great song ....

    December 2008
  • xip_enthuziast

    yeah!!!! Pixies!

    November 2008
  • Xalley_catX

    Starting a mash with James Taylor - Genius!

    October 2008
  • laquesha

    THE PIXIES!!!!! ahhhh LOVE THIS

    September 2008
  • llreadytodiell

    the transition from hate me now to laffy taffy is one of the best he's done

    September 2008
  • ImGreeN-SoWoOT

    wööw soundzZz göööd!

    August 2008
  • wtfzorz

    this one started off really slow, but i ended up liking it a lot

    June 2008
  • smallambulances

    Best mash-up song ever EVER EVER

    June 2008
  • kushage

    i second cheesesandwich's comment.

    June 2008
  • no1ninja

    it's the pixies - where is my mind.

    June 2008
  • cheesesandwich

    gross

    April 2008
  • linajoy

    what's the name of the original song played along with d4l's laffy taffy?

    March 2008