Loading player…

Geto Boys

I Tried (4:05)

We don't have a wiki here yet...

Similar Tracks


She don't wanna be with me no more
Ain't her fault, she just tired of this dumb shit that she don't know
Whether to throw in the towel or if he gon' grow
And if he do, where is he gon' go?

Geto Boys - I Tried Lyrics


Leave a comment. Log in to Last.fm or sign up.

  • Each day I cry a little
  • "ol"
  • "ooohhh i mean 4 minz my bad"
  • "iT aite..kinda JIVE..bt wit ha FUK 3 minz 2 play..hurry UP...lol haha"
  • Great Great Song
  • This is a tight track
  • i try to do the best but i always fuck it up
  • yessir, middle school was fun, listenin to this in germany on my itunes.
  • i tried to do the best that i could sometimes i think ma best aint good

API Calls