We Will Rock You (2:56)

Cover of Invincible

From Invincible and 4 other releases

Know something about this track?
Help build Last.fm by adding it to the wiki for this track.

Tags

Everyone’s tags

More tags

Play with Spotify

Albums featuring this track (5)

Similar Tracks

  Track   Duration Listeners
Five - Don't Wanna Let You Go 3:24 20,316
Five - Rock The Party 2:57 5,813
911 - More Than A Woman 3:11 10,971
A1 - Take on Me 3:34 34,498
Girls Aloud - I Think We're Alone Now 3:18 24,314
Sugababes - Obsession 3:52 27,221

Listening Trend

26,436listeners all time
95,462scrobbles all time
Recent listeners trend:

Explore more

Shoutbox

Leave a comment. Log in to Last.fm or sign up.
  • Jenny_Babydoll

    Both versions are great;))))

    5 Jan 2012 Reply
  • pferrebee

    No one will ever do this song like Queen!!!

    23 Sep 2011 Reply
  • Shorty5

    "I heard Queen covered this, anyone heard it?" Hehehe I had to laugh xD But I wish people would get over it, who cares if they covered it? It's just a song geez o_O

    18 May 2011 Reply
  • garfulken

    Queen - We Will Rock You

    15 Apr 2011 Reply
  • eliis_

    I heard Queen covered this, anyone heard it? [2] HAHAHA

    27 Feb 2011 Reply
  • sojyujai

    Made me throw up in my mouth.

    24 Feb 2011 Reply
  • xSelenaGRulezx

    high five!

    2 Feb 2011 Reply
  • Cry-Cry

    the best cover version of this song I've ever heard !!!!!! Ritchie rules on it! [2] YEAH!!! INDEED!! HE'S INCREDIBLE ))))

    10 Jan 2011 Reply
  • Muldawg

    I heard Queen covered this, anyone heard it?

    7 Jan 2011 Reply
  • Timtab

    long live the Queen version!

    8 Oct 2010 Reply
  • missvergil

    not bad.. 5 is good

    14 Mar 2010 Reply
  • critypicker

    Queens version far far better

    5 Feb 2010 Reply
  • England91

    QUEEN's version is better

    30 Nov 2009 Reply
  • Shorty5

    "we will fuck you!;-( QUEEN is the best! what is this shit! jump, jump,jump! the song is a rock anthem, not a track of dance floor!" - LOL. The remaining members of Queen collaborated with them, so obviously they liked their version :P I love their version, Ritchie rules on it!

    15 Aug 2009 Reply
  • BABY_LADJA

    OHHHHH This is sow cool,.,.,.,.,.,..,.,.,.,.,.i like it

    30 Jul 2009 Reply
  • jp200030

    five is the best forever u!!!!!!

    20 Jun 2009 Reply
  • sharky1982

    i love them

    2 Jun 2009 Reply
  • daredevil515

    süper bir şarkı..........))))

    26 May 2009 Reply
  • coanta

    we will fuck you!;-( QUEEN is the best! what is this shit! jump, jump,jump! the song is a rock anthem, not a track of dance floor!

    21 Apr 2009 Reply
  • joeridsdale

    omg! i love five, but this just isn't right!! Its worse than when McFly attempted 'Don't stop me now' :-(

    15 Apr 2009 Reply
  • All 39 shouts

Top Listeners