Leave a comment. Log in to Last.fm or sign up (it’s free).
  • xsoffx

    EPIC SHIRTS ARE EPIC

    April 2012
  • Epsilon_X2008

    This is Escape the Fate

    February 2012
  • maxgreenlily

    is max on montes lap????? haha thats hot xD

    September 2010
  • Vixsie_8D

    ronnie is so sexy OMG *-*

    December 2009
  • Th3_Us3D_0ne

    without Ronnie its not Escape the Fate T_T

    December 2009
  • thefragrance

    RONNIE RULES (craig sux)

    November 2009
  • BrennyDeLarge

    i miss ronnie at escape the fate so much, he was the best <3 /2

    September 2009
  • jocka97

    damn, max is so fuckin' beautiful! that's amazing! <3

    August 2009
  • Ellemiek

    max <3

    August 2009
  • dionnpoison

    I want Max's shirt!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    August 2009
  • GlamFool

    check their shirts! GNR, Judas Priest, Metallica! man this band used to be so cool!

    June 2009
  • manda-jane

    woooh, ehem, nice ronnie.

    May 2009
  • frank_cotton

    hrubas said: "this was the the ETF...with Craig is smth like Bless The Fate...*LOL*" +1UP

    May 2009
  • rivercityransom

    I'm lovin' Max's pose ;D

    March 2009
  • hrubas

    this was the the ETF...with Craig is smth like Bless The Fate...*LOL*

    January 2009
  • Norikochan

    Max ;* Amazing.

    December 2008
  • veronnick

    haha max is a lil fat and omar looks nice

    December 2008
  • WalkingSpasticc

    WTF there's nothing of him! Bryan looks soo different with his blonde hair...

    October 2008
  • xXxSarithaxXx

    hehehe yes he does... still cute tho

    October 2008
  • Frouzo

    Ever saw human body ? He doesnt look fat at all

    September 2008
  • Joenica

    Doesn't Max looks a bit fat on this pic? ^^

    August 2008
  • X_EmarosA_X

    A3A3EJlJlO + a lot)

    August 2008
  • A3A3EJlJlO

    Ronnie the best!!!!!Max the best

    June 2008