Skip to
YouTube video

Loading player…

Shouts

Leave a comment. Log in to Last.fm or sign up.

  • Avatar for maddie_XD
    hailie should be so proud of daddy [18]
  • Avatar for hf1809
    song it good this...***
  • Avatar for Cacnep
    hailie should be so proud of daddy [17]
  • Avatar for masodikgalamb
    fuck, man
  • Avatar for Nafister
    nice
  • Avatar for SlappyBag9
    funny cuz this would make eminem haters hate him more terrible song
  • Avatar for MrDaNeShady
    More Eminem haters should hear this track, and they would stop hatin on him and start loving him instead!
  • Avatar for i_love_mangos
    lol this is my first em track.........damn
  • Avatar for Neon_Spadezzz
    I really like this track. One of my favorite hip-hop/rap songs.
  • Avatar for itsgottabeyou
    this song really makes me cry [3]
  • Avatar for itsgottabeyou
    hailie should be so proud of daddy [16]
  • Avatar for youngestwarrior
    Hailie inspires the best songs from Eminem
  • Avatar for Killerkyle1994
    this was my first favorite Eminem song, remember my brother playing it all the time
  • Avatar for artmistress
    <3
  • Avatar for mironich93
    the best Eminem song for me[2]
  • Avatar for r-a-i-s-u
    hailie should be so proud of daddy [14]
  • Avatar for Tetrahedrus
    Such a great song.
  • Avatar for imalreadydeadx
    Sometimes I feel like the world is on my shoulderssssss. ♥
  • Avatar for AlbinoRapper
    "My baby girl keeps gettin' older" ...she turns 17 this Christmas. I can't believe it.
  • Avatar for begborrownsteal
    hailie should be so proud of daddy [13]
  • Avatar for BlueVogue
    hailie should be so proud of daddy [12]
  • Avatar for masodikgalamb
    This is the reason I listen to Eminem, what a track
  • Avatar for nickistvergeben
    nice song tough pussy eminem made it
  • Avatar for ProgPro96
    This song brings back so many memories...
  • Avatar for Em-Ri
    hailie should be so proud of daddy [11] this song really makes me cry [2]
  • Avatar for alefspfc
    this song really makes me cry
  • Avatar for R-Mac
    "so glad that her mom didn't want her" LOL i wonder how hailie feels listening to this song nowadays...
  • Avatar for kaxior
    Good old times...
  • Avatar for Killork
    hailie should be so proud of daddy [10]
  • Avatar for CircusRock
    I act like shit don't phase me... inside it drives me crazy!!!
  • Avatar for Williewonkaking
    Some times i feel like the world is on my shoulders damn so true
  • Avatar for masodikgalamb
    I love my daughter more than life in itself but I've got a wife who's determined to make my life living hell, but I handle it well, given the circumstances I'm dealt
  • Avatar for DaKing23
    This is how you do a emotional song while still making it good Eminem. Not that trash Recovery bullshit
  • Avatar for NOSIADEKFORUM
    the best Eminem song for me
  • Avatar for cola233
    hailie should be so proud of daddy [9]
  • Avatar for madmikekiller
    THis song is good.
  • Avatar for Blu-
    At least he's the first to admit that he can't sing. lol
  • Avatar for justmusic_
    hailie should be so proud of daddy [8]
  • Avatar for r-a-i-s-u
    hailie should be so proud of daddy [7]
  • Avatar for Speeader
    hailie should be so proud of daddy [6]
  • Avatar for newyork8newyork
    one of my favorites from Em
  • Avatar for KidRudy
    has been and always will be my favorite Em record of all time.
  • Avatar for KoolKCMX
    Depressingly good song :')
  • Avatar for Yooyka
    hailie should be so proud of daddy [5]
  • Avatar for P1X37
    love this soooo much <3
  • Avatar for falsettoo
    fuck this song gets me every time, love it
  • Avatar for a12345678910113
    eminem love his daughter to death bra.
  • Avatar for emperorliu
    such a good song
  • Avatar for bawitback
    only good em song
  • Avatar for ifnly
    i love Eminem hate clean versions

Pagination

API Calls