• Unique-R

    best lyrics ever

    December 2010
  • Hiuxing

    3FM (L)

    December 2010
  • Deutbaum

    @greatnecker Of course, she took part in the music video. Great song anyway, never gets boring. :D

    December 2010
  • Donia141078

    So damn catchy. [5]

    December 2010
  • kabliukai

    So damn catchy. [4]

    December 2010
  • IAmAnOwl

    Whoa. This is way too addicting. @.@

    December 2010
  • neckesson

    a german song is covered...

    December 2010
  • greatnecker

    I wonder if Barbra knows?

    December 2010
  • ladygagajunkie

    why barbra streisand? [2]

    December 2010
  • C_b3aR89

    Awwwwwwww......Yeaaaaaaaa!!!

    December 2010
  • ohsolucky

    why barbra streisand?

    December 2010
  • eyelinerlove

    Such a profound song.

    December 2010
  • PedroSaldanha

    Foda õ/

    December 2010
  • smkaram

    actually good mainstream... :)

    December 2010
  • pannaZcukru

    huuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuu!

    December 2010
  • kid_casual

    imagine a packed dance floor going crazy to this song =)

    December 2010
  • Sinsinatti

    what does it have to do with barbra streisand? [2]

    December 2010
  • sieka

    So damn catchy. [2]

    December 2010
  • qSTARRR

    i love!

    November 2010
  • ikhlasincere

    i've gotta say that i preferred the video version of the song tho :)) still wickedly awesome!

    November 2010
  • PhamilyJules

    So this song was on a podcast I was listening to, and I didn't know the title, I was just bobbing my head to the beat. Then all of a sudden...I hear the low voice say "Barbara Streisand." I was so confused for a second, then just started bursting out laughing in public (I was wearing headphones).

    November 2010
  • albion41

    german schlager rules[2]

    November 2010
  • Anti-Matter93

    Awesome!

    November 2010
  • leungadrienne

    i try to overplay this song, but it never gets old. i don't know why.

    November 2010
  • VelBer

    german schlager rules

    November 2010
  • aniaia

    uuu uuu uuuuu uuu, haha :D:D

    November 2010
  • Le-Chef-10

    http://www.youtube.com/watch?v=EcXiMQ0J2So original version

    November 2010
  • MrTrampek

    so simple but great!

    November 2010
  • FabulousFrenzy

    In fact it doesn't get annoying at all. Seriously. I tried. I've listened to it about 20 times in a row now and am not annoyed yet.

    November 2010
  • JoelTheCat

    I don't get it!

    November 2010
  • felix_the_cat

    love the video

    November 2010
  • Demonym

    http://www.facebook.com/event.php?eid=172266242787475 International Barbra Streisand Day is on Nov. 30th!

    November 2010
  • SonicLife18

    Nice track, rather catchy! Too catchy in fact... I think it's going to get really annoying, really quickly unfortunately.

    November 2010
  • Jachiros

    This song was playing everywhere I went on Halloween. Sweet.

    November 2010
  • emmakid

    got this on loop. radioplay sure to come. :D

    November 2010
  • pedda1989

    barbra streisand - uhuhuhu uhhu hu hu hu uh uh u huuuuuh uuuuuuuuuu :D WHAT A SONG :P

    November 2010
  • rajaazlanshah

    Think I just died and gone to heaven.

    November 2010
  • Cryptorchild

    Feckin' brilliant!

    October 2010
  • wtf91

    I learnt lyrics by heart!

    October 2010
  • Grobbel

    @ Escobarpabloo: No, it's not. I agree that Duck Sauce probably stole the sample from Boney M, but Boney M in their turn stole it from this song: http://www.youtube.com/watch?v=EcXiMQ0J2So

    October 2010
  • alex_xx

    it got real old, real fast.

    October 2010
  • tystebbins

    freakin ridiculous! love this song!

    October 2010
  • josfox

    biggest guilty pleasure of the year.

    October 2010
  • JosieEllen

    someone sent me this months ago via youtube, forgot all about it . DAMN YOU RADIO 1

    October 2010
  • -hux

    I don't understand the fuss about this one... sure, the music video is pretty nice 'n all but the song is not so special imo. aNYway is so much better.

    October 2010
  • Escobarpabloo

    http://famebook.de/musik/house/832-barbra-streisand ... "Gotta Go Home" by Boney M. ...That's the real Barbra Streisand!

    October 2010
  • SarahCristina

    favorite house song of 2010! <3 love love love it

    October 2010
  • WallDoe

    it is sooo good.

    October 2010
  • BreakingSenator

    Haha yes.

    September 2010
  • BTape

    finally. biggest sample clearance fiasco in ages

    September 2010