Shoutbox

Leave a comment. Log in to Last.fm or sign up (it’s free).
  • rodrigomuniz

    O minimix do novo EP derrubou tudo aqui, imagina quando sair mesmo?

    September 2011
  • BrunoWinehouse

    Esses caras são f#¨#$ incríveis.... Brasilian Daft Punk!!!

    July 2011
  • Effy97

    Som é bom demais pqp <333333333333333

    November 2010
  • wrikrdo

    E é no Goiás hoje. Olha que coisa boa!

    October 2010
  • wildfoxxx

    Incrivel, oi.

    September 2010
  • pervert_girl

    <3333333333

    September 2010
  • dmsimoes

    Os caras são muito bons... ULala!

    August 2010
  • roybromwell

    Party People <3

    May 2010
  • Cinder_Fella

    be like you is titled wrong its "Alan Parsons Project - I Wouldn't Want To Be Like You (The Twelves Re-Edit)" look it up.

    April 2010
  • paper_heart

    <3

    March 2010
  • aram_walker

    i became a datamaniac!

    March 2010
  • dabearmansoul

    wooooooooooooow!

    December 2009
  • apropriadamente

    danço sozinha em casa.

    November 2009
  • ESPEJUELOS

    boom boom boom boom.

    September 2009
  • NdoSlvrClbMbr

    These guys fucking rock! I can't wait to see them live!!

    August 2009
  • srto_indieboy

    vou discotecar uma porção de musicas do database no james!

    July 2009
  • Hemski

    Ugly Edits Vol. 2 this Is It#

    June 2009
  • _rocking

    Ugly Edits Vol. 2 ta foda! (2)

    May 2009
  • srto_indieboy

    Ugly Edits Vol. 2 ta foda!

    May 2009
  • _rocking

    :B

    May 2009
  • srto_indieboy

    muito bom!

    April 2009
  • gui_ubeda

    as tags sempre me dão trabalho, haha! Database rlz. lol

    February 2009
  • WarloG_666

    nice sound, guys! respect!

    January 2009
  • GONZIlla

    Database is going to hurt in 2009! :)

    January 2009
  • Igorp20

    Mimamift Bond do Role é a melhor, rs

    January 2009
  • Mary_Wonka

    Shake your ass like 107

    November 2008
  • T_H_S

    really good :)

    October 2008
  • brunobucci

    o September Sessions 2008 ficou show !!!!

    September 2008
  • Mary_Wonka

    yes, party people is Oh!

    September 2008
  • Larvi

    Party people :3

    August 2008
  • thassya

    nicee

    August 2008
  • lhana

    adouro!

    August 2008
  • brunobucci

    toca ! toca ! toca !!!!!

    July 2008
  • viniciuskmax

    go Database, go!

    June 2008
  • bruno_fly

    e viva à caepirinha!

    June 2008
  • silkohler

    i love brasil! i love caeperinha!

    April 2008
  • sekushy

    oi queridos! a-house super! <3 muamua

    March 2008
  • menopausa

    ah gente, coloca para down Ce Jeu Remix... rs abraço!

    February 2008
  • daftfunkmpc

    éééééééé nois josevaldossssssss,,,,, agora tbm tenho a minha pag aqui ,,ahahuauah abração para vcs

    February 2008