• 195
    listeners

Tags

Everyone’s tags

More tags

Biography

Inceputurile au fost pe cand George si Dan faceau parte din trupa punk Terror Art (ca membri fondatori) si lucrurile mergeau din ce in ce mai prost. De pe atunci cei doi prieteni vorbeau de un proiect separat care sa trimita un mesaj mai direct si autentic. In acelasi timp Ely, un alt membru al miscarii punk, voia sa formeze alta trupa. Ely a gasit sprijinul in George (ex chitarist la Terror Art) care, parasind Terror Art, a inceput in 2002 un proiect nou cu un fost membru al unei alte trupe punk-rock numita Foarfeka, Alex, proiect in care George canta la chitara si voce, iar Alex facea basul si procesarea. Initial, in primavara lui 2002, Ely a format V33, care nu includea proiectul lui George cu Alex, dar din care facea parte actualul baterist Critica Radicala, Edi, care mai cantase in trupa de hardcore-punk Proteum. Apoi, George a venit in trupa lui Ely ca basist si in scurt timp cele doua trupe (V33 si proiectul lui George cu Alex) aveau sa devina una: Critica Radicala. Dupa ce vocalistul din V33, Vali, a parasit noua formatie, proiectul pus la punct cu ani in urma de George si Alex s-a implinit prin venirea lui Dan (ex vocalist Terror Art) ca vocalist in noua trupa.

Actuala componenta a trupei este:
Dan - voce
Gica - chitara si voce
Ely - chitara
Alex - chitara bass
Edi - baterie

Stilul este apropiat de cel al trupei Terror Art, la care s-a adaugat o noua viziune muzicala care combina elemente punk cu influente din muzica autohtona romaneasca si lautareasca (anarcho-gipsy-transmental-punk).

Listening Trend

195listeners all time
4,049scrobbles all time