Rockin' The Suburbs (4:58)

Cover of Rockin' The Suburbs

From Rockin' The Suburbs and 25 other releases

Know something about this track?
Help build Last.fm by adding it to the wiki for this track.

Tags

Everyone’s tags

More tags

Play with Spotify

Albums featuring this track (26)

Similar Tracks

  Track   Duration Listeners
Ben Folds - Gone 3:22 117,318
Ben Folds - Annie Waits 4:14 149,501
Ben Folds Five - Kate 3:13 133,762
Ben Folds Five - Army 3:22 114,035
Jack's Mannequin - Dark Blue 4:14 266,884
Jack's Mannequin - Bruised 4:07 212,579

Listening Trend

Sorry, there was a problem fetching these charts. Please try again in a few minutes.

Explore more

Shoutbox

Leave a comment. Log in to Last.fm or sign up.
  • clismo

    You better watch out, because I'm gonna say fuck!

    2 Oct 2014 Reply
  • MachineCoil

    So edgy, I accidentally cut myself on it.

    8 Feb 2014 Reply
  • yesjessicat

    Yes!

    12 Dec 2013 Reply
  • usaburnnotice

    ßen rocks!

    7 May 2013 Reply
  • rsidonio1976

    I love the Rage Against The Machine voice modulation.

    21 Mar 2013 Reply
  • MattAurand

    I love the Songs for Goldfish version. FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK

    27 Feb 2012 Reply
  • claricecb

    FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK

    23 Feb 2012 Reply
  • allhuman

    Y'all don't know what it's like... to be male, middle-class and white. It gets me real pissed off and it makes me wanna say fuuuuuuuuuuck

    7 Jan 2012 Reply
  • The4thCircle

    Is it bad that I prefer the version from Over the Hedge?

    6 Dec 2011 Reply
  • Karmageddonx

    This has to be Ben's best satire. Hilarious. I do agree, however, that the song doesn't really fit in with the rest of the album. I wouldn't say that it ruins the album by any means, but it definitely stands out.

    14 Oct 2011 Reply
  • SanitysRefuge

    Check out the music video. Weird Al was involved. 'Nuff said.

    27 Sep 2011 Reply
  • SubwayWolf

    Shakin' booty while the band complains.

    11 Sep 2011 Reply
  • tom_dissonance

    still can't decide which is worse, nu-metal or this smug MOR wankathon

    9 Sep 2011 Reply
  • SubwayWolf

    incredibly awesome song.

    31 Jul 2011 Reply
  • metalmike01

    haaaa its makes me wanna say............. FUUUUUUUUUUCK, yep thats deffo dig at shit bands like limpbizkit, luv it

    27 Jul 2011 Reply
  • AneezMom

    Just saw Ben at XPoNential Music Festival in NJ on Sunday - fantastic!!

    26 Jul 2011 Reply
  • aduda87

    The funky outro totally makes this song. [2]

    18 Jul 2011 Reply
  • chadderack

    The funky outro totally makes this song.

    30 May 2011 Reply
  • wavescrashing

    Ffffffffuuuuuuuuuuuu (insert Rage Guy here)

    30 Apr 2011 Reply
  • RandallBoggs

    this song and the rush song rule the suburbs

    27 Apr 2011 Reply
  • All 98 shouts

Top Listeners