Discover New Music

Last.fm is a music discovery service that gives you personalised recommendations based on the music you play.

Start your Last.fm profile Close window

Anzel☆Stripper【AKR】

Tags

Everyone’s tags

More tags

Biography

(2010 – 2010)

Anzel☆Stripper【AKR】 is a Japanese band which formed in January 2010 after their session band
「 エンゼルすとりっぱあ」 disbanded.
They held their first live on 24th January at 大塚RED ZONE (Ōtsuka RED ZONE) and became an official band.

Their last oneman live was held on 27th July, 2010.

Members:
Vo. 愛希 (Aiki)
Gt. 司姫 (Kazuki)
Dr. りっく (Rick)

Discography:

2010/03/xx → 『二次元マジック』 (Live Distributed)
2010/03/24 → 『輝くⅦ色の光り』 (Mini-Album)


Links:

OHP

Members’ Official blogs

Aiki - 愛希オフィシャルブログ「ボーカル☆愛希の日常生活☆だって☆ヴぁ!」
Kazuki - A flower of the Hell
Rick - りっく日記

Listening Trend

369listeners all time
14,701scrobbles all time
Recent listeners trend:

Start scrobbling and track your listening history

Last.fm users scrobble the music they play in iTunes, Spotify, Rdio and over 200 other music players.

Create a Last.fm profile

Shoutbox

Leave a comment. Log in to Last.fm or sign up.
  • Ga_buchan

    i miss this band so much

    6 Jan 2013 Reply
  • Yasuhiro1

    best band ever

    19 Nov 2011 Reply
  • BloodyChick2010

    wow... o_O i didn't know that...lol they sound good...wish they were a official band.

    26 Oct 2011 Reply
  • smilesxchibi

    they were only a limited time band. like a session rather than an official band

    22 Oct 2011 Reply
  • idrovetoday

    what the FUCKKKKKKK

    1 Mar 2011 Reply
  • SAREK0TO

    Wish they wouldn't have disbanded. 桜ピンクストーリー <3

    16 Feb 2011 Reply
  • KISSMY-a-SOUL

    v preview WAS the PV ):

    30 Dec 2010 Reply
  • lacipunk

    disbanded.not releasing full pv?O.o because releasing only the CD version in mini-album,but i'm look the pv preview in youtube

    1 Nov 2010 Reply
  • nao_chibipurin

    WTF, as well as simply disappeared? ;; They can not do that. T3T

    10 Oct 2010 Reply
  • Junna777

    Members need new band.

    9 Oct 2010 Reply
  • Lumivuori

    O‿o

    6 Oct 2010 Reply
  • KISSMY-a-SOUL

    Sadface.

    24 Sep 2010 Reply
  • nekochikin

    Because the activity has ended? Scroll down and read my whole comment.

    24 Sep 2010 Reply
  • KISSMY-a-SOUL

    they disappeared from the Dear Dolce OHP! o___o *worried*

    23 Sep 2010 Reply
  • lacipunk

    wtf?i'm not look this band in DearDolce OHP!

    15 Sep 2010 Reply
  • momoiro-

    If you're german, I suppose you know what besserwisser means ? At least, I'm not like that. You really should start acting like your own age. And well, I'm not going to comment on Anzel☆Stripper【AKR】's shoutbox about a thing which went totally offtopic. But still one thing; "EVERY damn small v-kei band's shoutbox" ? Ohh really ? Who did that ? You don't have anything clever to say, so you just bash on us. lol.

    22 Aug 2010 Reply
  • nekochikin

    You two should start looking into the mirror to meet a real besserwisser. At least it's not ME who's pissing into EVERY damn small little V-Kei-Band's shoutbox with unnecessary comments, nonsense and wrong facts. End of story.

    21 Aug 2010 Reply
  • namelessjono

    Why would I even want to argue with a 22 year old german weaboo who thinks she's a Visual Kei-sama? Keppz on raitin' lyk dis. ;)

    21 Aug 2010 Reply
  • momoiro-

    Eh, lol. Could you explain me how come deleting comments is ridiculous ? I know I was wrong, but how could I have known it if only you, the besserwisser, knew it ? I really wonder why you seem to look other people down ... OMG, get a life and stop this shit on Last.fm already. I bet you'd had something else to do.

    21 Aug 2010 Reply
  • nekochikin

    OMG momoiro-, deleting comments is ridiculous. OMG namelessjono, get a life. But that just shows that you basically don't have any meaningful words to say anyway.

    20 Aug 2010 Reply
  • All 71 shouts

Top Listeners