Discover New Music

Last.fm is a music discovery service that gives you personalised recommendations based on the music you play.

Start your Last.fm profile Close window

Afgan

Tags

Everyone’s tags

More tags

Biography

Bandung, Indonesia (2008 – present)

Afgan Syahreza (born May 27, 1989 in Bandung, Indonesia), known wideliest is Afgan, is an Indonesian singer and actor. He release his debut album “Confession No.1” in January 2008. In 2010, he releases second album “The One”. In 2013, he releases third album “L1ve to Love, Love to L1ve”.

He is was win varieties awards for he is work, included Best Male Vocalist in 2009 Indonesian Music Awards and Best Male Artist in 2009 Planet Muzik Awards.

Videos

Top Albums

Listening Trend

11,470listeners all time
277,245scrobbles all time
Recent listeners trend:

Start scrobbling and track your listening history

Last.fm users scrobble the music they play in iTunes, Spotify, Rdio and over 200 other music players.

Create a Last.fm profile

Shoutbox

Leave a comment. Log in to Last.fm or sign up.
  • urfuturehusband

    ini ada juga reply shout pake RT ajajajajaahahahaha

    27 Jan 1:05am Reply
  • urfuturehusband

    Nih orang terkenal banget di FJB Kaskus *_* [2]

    27 Jan 1:04am Reply
  • ilhammaulana

    banyak bener cewe yg demen ama dia, cakepan juga motor kakek gue kemana2 (Legenda tahun 80) [4]

    27 Oct 2014 Reply
  • crimsonectar

    banyak bener cewe yg demen ama dia, cakepan juga motor kakek gue kemana2 (Legenda tahun 80) [4]

    2 Sep 2014 Reply
  • Benagustian

    Bunga terakhir haha

    15 Dec 2012 Reply
  • h1t4k3

    Nih orang terkenal banget di FJB Kaskus *_*

    20 Jul 2012 Reply
  • ajajspace

    @indiego- rossa = tega.. @,@

    18 Jul 2012 Reply
  • Caravanheart

    Harry Potter

    23 Jun 2012 Reply
  • Ri-Val-di

    @indiego- Rossa - Tega

    22 May 2012 Reply
  • indiego-

    rossa apaan? aku bukan untukmu? tegar? RT @ajajspace boleh nawar tapi jangan afgan apalagi rossa

    6 May 2012 Reply
  • indiego-

    afgan adalah pemusik indonesia yang gua salutin bgt , dari pertama kali muncul sampe skrg dia selalu mengalami progress . mulai dr afgan yg kurus, gondrong, dekil, kamseupay euh yg gua ga tau apa gantengnya , sampe skrg yg badannya proporsional dan suaranya bagus banget. dia selalu mau belajar. dan lagunya tambah lama tambah bagus. Good Luck kak . lo sangat pantas dikagumi

    6 May 2012 Reply
  • eritamoscovitz

    banyak bener cewe yg demen ama dia, cakepan juga motor kakek gue kemana2 (Legenda tahun 80) [3]

    1 Mar 2012 Reply
  • toocutetodie

    sadis euy sadis

    6 Feb 2012 Reply
  • appandelonge

    weleh maho

    22 Jan 2012 Reply
  • ajajspace

    boleh nawar tapi jangan afgan apalagi rossa

    5 Jan 2012 Reply
  • eritamoscovitz

    banyak bener cewe yg demen ama dia, cakepan juga motor kakek gue kemana2 (Legenda tahun 80) [2] komeng nya rame bener......

    26 Nov 2011 Reply
  • Caravanheart

    Harry Potter :D

    5 Nov 2011 Reply
  • hantu_bungkus

    kalo nawar jangan afgan ya [3]

    14 Oct 2011 Reply
  • anggakrkic

    V bloody metal gore

    30 Sep 2011 Reply
  • didin_mcrmy

    afgan itu jazz gak sih? gw denger tanpa batas waktu jazz abis dah

    22 Sep 2011 Reply
  • All 58 shouts

Top Listeners