Waar moet ik zijn met mijn klachten over Giel Beelen?

• NedDude ha detto...
    • Utente
    • Feb 9 2007, 0:35

Waar moet ik zijn met mijn klachten over Giel Beelen?

Haha, deze vraag staat ook echt bij de 3FM FAQ, antwoord: "Het beste is om een e-mail te sturen aan kantoor@korrelatie.nl. Alle klachten worden serieus in behandeling genomen."!

• GjanZ ha detto...
    • Utente
    • Feb 11 2007, 17:16
    Waarom zou iemand een klacht willen indienen over Giel ??

kan ik me echt niet voorstellen ;)

Sometimes I Like to Pretend...
  • Ik wel! Een tijdje geleden kreeg hij s'morgens Floor Jansen van After Forever aan de lijn (Gielmobiel) en "hij had zo snel geen After Forever in zijn systeem staan terwijl hij toch echt de nieuwe single Energize Me wel eens had gedraaid". Vervolgens belooft hij dat ie de volgende dag zeker iets van After Forever zou draaien... Niks gehoord. De dag erna kreeg ie nog een metalartiest aan de lijn met de Gielmobiel (ik zou niet meer weten welke, sorry) en aan het einde van het gespek dringt ie aan op dat de Gielmobiel liever niet in "metalen handen" blijft :S (zodat hij weer lekker alle roddels van "artiesten" als Jan Smit en Jamai kan bespreken!). Nou Giel, dat vind ik geen stijl en moet toegeven dat ik sindsdien ook niet vaak meer naar je programma luister!

• tis ook een enorme eikel!

• lQuark ha detto...
    • Utente
    • Apr 6 2008, 13:55
    best wel, maar ik wordt er wel wakker van

*lQ*
  • zo, dat zijn nog eens echte redenen om iemand nog te mogen.
    wtfff :')
    giel is apart, maar heus wel lekker.

• Tsja, hij is gewoon appart ja xD

And every now and then, i think about your smile.
  • Giel staat ten minste ergens voor, en ja, hij doet dat met een enorm aantal geluidsfragmentjes en héél veel flauwe woordgrappen, maar als je 30 grappen per minuut maakt, kun je je wel veroorloven dat de helft slap is (:
    En als het telt, hij draaide laatst wel the Red Jumpsuit Apparatus, dat is al een stap in de goede richting xD

• XXXander ha detto...
    • Utente
    • Nov 11 2008, 21:53
    Ik heb geen klachten over Giel. Wel over de Megahit die tegenwoordig zeer voorspelbaar is en steeds voor dezelfde (soort) artiesten lijkt te zijn.

• bolivian ha detto...
    • Utente
    • Nov 24 2008, 22:16
    Dat extra uur in de ochtend is niet de beste keuze ooit geweest...

• japieo ha detto...
    • Utente
    • Nov 30 2008, 12:24
    Goh, maar wel een goeie keuze..

• [Utente eliminato] ha detto...
    • Utente
    • Gen 1 2009, 16:13
    Hoezo klachten..

Giel is uber hip...

( wel met dank aan MidnR

btw.. Bambi get higher Rocks!!!

• Ik begin 3fm te mijden vanwege Giel Beelen, Met name de "grappen" die hij een dag na de schietpartij in Duitsland maakte en die "grappen" de dag na de vliegtuigramp. Ik vind het niet kunnen en al zeker niet op een radiozender die gesubsidieerd wordt door de belastingbetalers. Wat mij betreft krijgt Gerard heel snel zijn uur terug. Liever nog een extra uur van Giel af.

“People can be divided into three groups: those who make things happen, those who watch things happen, and those who wonder what happened.” - John W. Newbern
  • Ach ja, de twee minste DJ's van 3 FM zijn zeker Giel Beelen & ook Sander Lantinga, waarbij laatsgenoemde echt de kroon spant met zijn flauwe en weinig originele woordgrappen. Absolute top zijn de mannen van Ekstra Weekend: Gerard & Michiel :)

• hnky ha detto...
    • Utente
    • Ott 24 2009, 16:01
    DaveEvans652 said:
    Ach ja, de twee minste DJ's van 3 FM zijn zeker Giel Beelen & ook Sander Lantinga, waarbij laatsgenoemde echt de kroon spant met zijn flauwe en weinig originele woordgrappen. Absolute top zijn de mannen van Ekstra Weekend: Gerard & Michiel :)

Agree. Sander zit nog steeds in de poep- en plasfase. Treurig

Cool Baby, My Hips Go Woo!
  • Ben het eens met bovenstaande schrijvers. Giel was vroeger leuk, origineel, maar tegenwoordig zo ontzettend flauw en vervelend. Vaak meent hij ook dat hij alles kan flikken op de radio...

Een geef Gerard Ekdom aub heel snel zijn uur terug. Ekdom op 3FM is een verademing. Wat een topper! Zelfde geldt voor Michiel Veenstra en Rob Stenders. ;)

• XXXander ha detto...
    • Utente
    • Nov 29 2009, 10:09
    elwin1990 said:
    Een geef Gerard Ekdom aub heel snel zijn uur terug. Ekdom op 3FM is een verademing. Wat een topper! Zelfde geldt voor Michiel Veenstra en Rob Stenders. ;)

Helemaal mee eens. Gewoon Arbeidsvitaminen van 9.00-12.00, dan Stenders van 12.00-15.00, en Veenstra 15.00-18.00 (maar dan met een vleugje minder Disney aub)

• [Utente eliminato] ha detto...
    • Utente
    • Gen 5 2010, 23:18
    Ik kan nooit over Giel klachen, hij heeft me naar Pinkpop gestuurd! Met een Meet & Greet met Snow Patrol -- was super gaaf :)

• t' is een best ventje. Zolang je geen Mart Smeets of Maarten Spanjer bent is ie best aardig

Viva la revolucion!
    • Roy0315 ha detto...
    • Utente
    • Mag 12 2010, 22:26
    Giel heeft gewoon een chronisch gebrek aan vernieuwing...

The best is yet to come
    • wverheij ha detto...
    • Utente
    • Mag 15 2010, 12:43
    Giel is een rukker..

• Giel is een held.

• Goldwell ha detto...
    • Utente
    • Nov 25 2010, 20:11
    Er zit een knop op je radio......

Gli utenti anonimi non possono inviare messaggi. Per inserire messaggi nei forum, accedi o crea il tuo account.