Top 10 van 2010 (tot nu toe)

• L_T_B said...
    • User
    • 15 Jan 2010, 23:28
    01. First Aid Kit - Big Black and the Blue
    02. Basia Bulat - Heart of My Own
    03. Laura Veirs - July Flame

This song is Copyrighted in U.S., under Seal of Copyright # 154085, for a period of 28 years, and anybody caught singin it without our permission, will be mighty good friends of ourn, cause we don’t give a dern. Publish it. Write it. Sing it. Swing to it. Yodel it. We wrote it, that’s all we wanted to do. Woody Guthrie
    • [Deleted user] said...
    • User
    • 16 Jan 2010, 14:35
    Het enige album uit 2010 dat ik tot nu toe heb gehoord is Minor Love van Adam Green, die mij dan ook zeer goed bevalt. Stukken beter dan Sixes & Sevens als je t mij vraagt.
    Maarja, wie ben ik? Waar kom ik vandaan? Waar ga ik naartoe?!

• [Deleted user] said...
    • User
    • 23 Jan 2010, 12:11
    En ik heb ook lekker liggen slapen bij Brian Jonestown Massacre in de bus.

• Spoon - Transference. En zoals het een Spoon-album betaamt: die gaat nog wel een poosje mee, dus die haalt de eindlijstjes! ;)

For Those About to Rock, We Salute You.
    • Rebel81 said...
    • User
    • 26 Jan 2010, 20:38
    Standard Fare - Fifteen 7"

• Rebel81 said...
    • User
    • 30 Jan 2010, 00:52
    Kan het album The Noyelle Beat van Standard Fare nu ook toevoegen nu te downloaden (mp3 en flac) op www.standardfare.co.uk voor 6 Pond of icm cd bij release inc. porto voor 10 pond (was net 11,84 euro, maat de download iets meer als 7 euro).

• [Deleted user] said...
    • User
    • 30 Jan 2010, 10:28
    Wat zegt u?

• L_T_B said...
    • User
    • 31 Jan 2010, 10:32
    "Kan het album The Noyelle Beat van Standard Fare nu ook toevoegen nu te downloaden (mp3 en flac) op www.standardfare.co.uk voor 6 Pond of icm cd bij release inc. porto voor 10 pond (was net 11,84 euro, maat de download iets meer als 7 euro)."

This song is Copyrighted in U.S., under Seal of Copyright # 154085, for a period of 28 years, and anybody caught singin it without our permission, will be mighty good friends of ourn, cause we don’t give a dern. Publish it. Write it. Sing it. Swing to it. Yodel it. We wrote it, that’s all we wanted to do. Woody Guthrie
    • Rebel81 said...
    • User
    • 1 Feb 2010, 10:34
    Was wat moe, vandaar de slechte zinsopbouw.

bedoel dat in navolging van de reeds eerder genoemde 7" het album The Noyelle Beat van Standard Fare nu uit is. Je kunt het album vanaf nu downloaden op de website van de band.

• [Deleted user] said...
    • User
    • 1 Feb 2010, 18:36
    ahh ok dat begrijp ik wel.

• waar leven we ookalweer? 2010 is nu toch XD ja.

Johnny Cash - American VI: Ain't No Grave
    Grinderman - Grinderman 2

ik weet het nog niet zo goed met dit jaar -_-

• [Deleted user] said...
    • User
    • 5 Dec 2010, 22:00
    ik ook niet, teveel toffe dingen gehoord...echt veel te veel.
    Absolute favoriet is echter Catherine Christer Hennix - The Electric Harpsichord.

• Zola Jesus
    Psychic Reality / LA Vampires
    Tweak Bird
    Circle
    Christina Aguilera
    Reflection Eternal

die Kanye West plaat vind ik maar matig... niet dat hij niet in de top 100 gaat komen, maar echt niet de beste hip-hop plaat van de afgelopen 5 jaar, wtf.
    maar ik ben flink aan het luisteren om dit jaar eens klaar te zijn voooor 2011 :P hehe

• OKAY fo'real...
    ik heb voor het eerst voooordat het nieuwe jaar in gaat, een so-far lijstje gemaakt XD. natuurlijk komt de echte lijst pas in maart ofzo, maar:

2010_arcenic_lifeforms_walk_by_on_50_mile_shoes
    incl. allemaal youtube filmpjes.

door de layout is het niet zo makkelijk te copy-pasten naar hier, hehe.

Anonymous users may not post messages. Please log in or create an account to post in the forums.