Deluded by Lesbians are playing in Vercelli on friday at "Alza il Volume Festival" and in Romano Canavese, near Torino, on sunday at "Miscela Rock Festival"! They are free! Come and see us!
SET 19 SABATO Démodé Démodé @ Festa dell'Equinozio d'Autunno vua San Marco 8, Clauiano · Trivignano (elimina SET 19 SABATO Grandi Animali Marini Rock 'n' Roll Rho (MI)elimina SET 19 SABATO Grand Carabs, Motel Connection GrandCarabs@LaCitè BorgoSanFrediano2r Firenze (FI)elimina SET 19 SABATO DIRTY LORENZ & EDDIE WILSON BAR THOMAS Cerea (VR)elimina SET 19 SABATO Bruco SOS Il Conte Berbenno (BG)elimina SET 19 SABATO Comaneci Ex Ospedale Modena (MO)elimina SET 19 SABATO la materia strana, Uochi Toki, Pippo e i suoi Pinguini Polari L' Estate Sta Finendo Castelfranco di Sotto (PI)elimina SET 19 SABATO Thank You For The Drum Machine IN.OLTRE Terni ()elimina SET 19 SABATO Acoustic Drug Acoustic Drug Sweet Drug CCCP Cumiana (TO)elimina SET 19 SABATO Skruigners
()elimina SET 19 SABATO V-Device Parco Virgiliano Napoli (NA)elimina SET 19 SABATO Naif [Valle D'Aosta] koko club castelletto cervo (BI)elimina SET 19 SABATO karmatest Rural Indie Camp 5 Savignone (GE)elimina SET 19 SABATO Psicosuono Anfiteatro Cava Nord Paderno Dugnano (MI)elimina SET 19 SABATO Oltre Zona Forte Marghera Mestre (VE)elimina SET 19 SABATO Eterea Postbong Band CSC Centro Stabile di Cultura San Vito di Leguzzano (VI)elimina SET 19 SABATO Luciano Ligabue, Did Onirica Festival Verona (VR)elimina SET 19 SABATO Davide Van De Sfroos Motoraduno Del Cannonau Cala Gonone (NU)elimina SET 19 SABATO Accastorta bar al posto maserada di piave (TV)elimina SET 19 SABATO Assalti Frontali C.s. Murazzi Torino (TO)elimina SET 19 SABATO The Junction Interno 14 w/Daisy Chains Cittadella (PD)elimina SET 19 SABATO Waste Pipes Festa AIB Condove Condove (TO)
SET 20 DOMENICA Il disordine delle cose luci accese sul rock novara (NO)elimina SET 20 DOMENICA Svetlanas Rock against Silvio Sesto San Giovanni (MI)elimina SET 20 DOMENICA Cafè noir traffic roma ()elimina SET 20 DOMENICA Accastorta bar dai tosi mati piavon di oderzo (TV)elimina SET 20 DOMENICA Sick Tamburo Viper Firenze (FI)