Zion

Join Share

149 members| 321 shouts

Leader: radqlp
Join Policy: Open
Created on: 23 Feb 2006
Description:

This group is meant to unite the community of LPZion.org. If you are one of us - do not hesitate to join in. While the LPZion itself is a Linkin Park fansite, the group is not merely a Linkin Park fangroup.

Ta grupa ma na celu zjednoczenie społeczności LPZion.org. Jeżeli jesteś jednym z nas - nie zwlekaj z przystąpieniem. Mimo iż LPZion jest stroną poświęconą Linkin Park, grupa ta nie jest jedynie grupą zrzeszającą tylko fanów zespołu.

Recent Journals

See all

Weekly Top Artists

Connected Artists

Shoutbox

Leave a comment. Log in to Last.fm or sign up.
  • moll24

    co jest z zionem??

    12 Jun 2012 Reply
  • CherryPolly

    Linkin Park zgarnął statuetkę MTV jako najlepszy zespół rockowy 2011 ;) Fajnie, fajnie.

    6 Nov 2011 Reply
  • marekzds

    ale tu SPAMU!!!

    9 Dec 2010 Reply
  • kdkade

    \/ Fakt

    25 Sep 2010 Reply
  • Kotek_10

    tyle*

    24 Sep 2010 Reply
  • Kotek_10

    Tu się tylko dzieje, że mały spam nikomu nie zaszkodzi :)

    24 Sep 2010 Reply
  • kdkade

    ... I więcej spamu będzie! (żarcik) (albo nie)

    24 Sep 2010 Reply
  • Kotek_10

    ...teraz wszystko będzie łatwiejsze xD

    23 Sep 2010 Reply
  • what-ever960

    Fajnie prezentuje się nowy Zion. Ale kiedy próbowałem go zintegrować ze swoim Last.fm dostałem to: "Podana przez Ciebie nazwa użytkownika zawiera niedozwolone znaki lub jest za długa/krótka. Jeżeli uważasz, że jest poprawna, zgłoś błąd administratorom." Chyba wystarczy, że tu o tym napiszę, hmm? :)

    16 Sep 2010 Reply
  • cheez00

    ale tu mało ludu

    14 Sep 2010 Reply
  • _persefona_

    Misiek, patrzac na statystyki grupy, wcale sie nie dziwie, ze nikt sie nie odzywa ;d

    24 Jul 2010 Reply
  • lukislo

    No hej :)

    27 Jun 2010 Reply
  • MISIEK90

    umarli wszyscy to cicho

    16 Jun 2010 Reply
  • what-ever960

    Cześć :)

    12 Jun 2010 Reply
  • Kotek_10

    Nowe logo ;)

    22 May 2010 Reply
  • nie_radze

    Również pozdrawiam. :D A poza ZwieR.Z'em dodać Xefuziona też można.

    30 Jan 2010 Reply
  • Wrathu

    Pozdrawiam wszystkich! Jak dobrze, że wreszcie znalazłem tą grupę. I podobają mi się Wasze avki.. tu Torment, tu Fallout, heh. Nieźli ludzie słuchają LP ;) Btw; warto by dodać do powiązanych wykonawców zwieR.Za.

    26 Jan 2010 Reply
  • komisiek

    ale tu ciiicho ;P czas się odezwać! Społeczności zionowa - żyj! ;)

    28 Dec 2009 Reply
  • DJ_Ender

    *sniff* ^_^

    7 Oct 2009 Reply
  • wondergirl_

    trzysta! D:

    27 Feb 2009 Reply
  • All 321 shouts
Play Group Chart

Newest Members (149)

See all members

Recent Activity

Events