vet oneerlijk!!!

• kiennah said...
    • User
    • 16 Mar 2005, 20:09

vet oneerlijk!!!

Bij de biton groep geven ze inmiddels voorgaande nr1 hits aan, en hier niet :-o

• [Deleted user] said...
    • User
    • 18 Mar 2005, 10:40
    Moet je ff keihard de darkside groep promoten, we hebben vast te weinig leden.

• _se_bas said...
    • User
    • 19 Mar 2005, 14:13
    Dat kan ik wel gaan doen, maar meestal hebben we meerdere nummers op 1 staan. Beetje loos dan vind ik, eigenlijk heeft Biton ook te weinig leden om het te doen want Pim pakt gewoon één van de nummers 1.

Bij de Dark Side geven we veel meer om bands en albums dan om hitjes (toch??).
    Gelukkig komen de oude stats (alle profielen samen opgeteld) over een tijdje ook weer terug.

Alerion Progressive Metal with Female Vocals - full promo album (2009) on Last.fm for streaming / download.
    • kiennah said...
    • User
    • 24 Mar 2005, 09:45
    ach het maakt ook eigenlijk niet uit... niet genoeg mensen luisteren hetzelfde als ik om mijn favo muziek in de top lijst te krijgen :s

• ha, de biton-group is ook veel leuker! :)

verdikkie
    • _se_bas said...
    • User
    • 28 Jul 2005, 09:21
    Ik houd ook van jou Pim.

Alerion Progressive Metal with Female Vocals - full promo album (2009) on Last.fm for streaming / download.
Anonymous users may not post messages. Please log in or create an account to post in the forums.