Reklamlåtar

• Mistys said...
    • User
    • 10 Jan 2006, 14:26

Reklamlåtar

Jag vill verkligen veta vad låten och gruppen heter som är på den Libress-reklam som går nu. Massa tjejer går på en gata osv.
    Vill även veta vad gruppen och låten heter som var på reklamen med massa studsbollar.
    Ngn som vet?

• studsbollarna...

Libresse-reklamen vet jag inte men studsbollsreklamen är väl Jose Gonzales the knife-cover Heartbeats om jag minns rätt....

That’s why I find it so amusing that the latter-day saints of our business 1) attribute to me motives that just weren’t there, and 2) accuse me of corrupting morality which I wish I had the power to do."

- Herschell Gordon Lewis
  • Re: studsbollarna...

Quoth Jawmyrio:
    Libresse-reklamen vet jag inte men studsbollsreklamen är väl Jose Gonzales the knife-cover Heartbeats om jag minns rätt....

japp det stämmer.

"jag vill bara höra dina hjärtslag"
    • Mistys said...
    • User
    • 10 Jan 2006, 20:41
    Tack. Har nyss fått reda på att Libress-reklamen var Joan Baez med Ain't gonna let nobody.

• re: libress

Ja, låten är ursprungligen av Joan Baez, men det är inte hennes version i reklamen. Den är med Rachel Kelly.

• Sök på den här sidan

• hellyh said...
    • User
    • 11 Apr 2006, 19:55

Jack & Jones reklamlåten??

nån som vet vad den heter?

• Jag vet inte om den går längre men det var också nån slags libress reklam eller liknande med en massa tjejer på. minns speciellt en tjej som "klädde" sig i en lång blå halsduk. Låten bestod av piano. nån som vet vilken jag pratar om och kanske till och med vet vad låten heter?

I'm not scared of dying. I just don't want to!
    • ZAArK said...
    • User
    • 21 Oct 2006, 13:49
    3G hade en reklam med en fransk låt, tror jag det var... det följde med kors-hörlurar med mobilen... vill ha den låten ^^,

• 3-låten heter "L'amour á 3" och gruppen är "Stereo Total".

• ZAArK said...
    • User
    • 23 Oct 2006, 13:08
    tack så mycket, nu är det bara att hitta den :D

• D-Skott said...
    • User
    • 20 Dec 2006, 20:15
    Tja.

Är det någon som vet vilken grupp och låt som spelas i Jack & Jones radioreklam just nu? Det är en rockig låt med en brud som sjunger.

• [Deleted user] said...
    • User
    • 22 Dec 2006, 11:33
    Ingen aning! :/

• forssen said...
    • User
    • 7 Jan 2007, 10:26

bmw reklamen

nån som vet vad låten i bmws active vision reklam heter? rätt så lugn låt med en tjej som sjunger nåt om natten typ, gitarr oxå tror jag

Anonymous users may not post messages. Please log in or create an account to post in the forums.