MP3-spelers?

• [Deleted user] said...
    • User
    • 28 Feb 2007, 19:32

MP3-spelers?

in navolging van de thread over mediaspelers,die van de MP3-spelers ;)

persoonlijk heb ik en gloedhekel aan iPods,niet dat het slechte spelers zijn hoor (hoewel het feit dat er geen FM-speler in zit toch een mankement is)

na een tijdje met een Creative Zen (eerst eentje van 5GB,daarna 20GB) te hebben rondgelopen,heb ik nu een Sony-Ericsson W800i (gsm + MP3-speler-2GB..beetje simpel,maar het werkt +'tis compact en nu hoor ik tenminste mijn gsm rinkelen ;)

en de redeljk kleine opslagcapaciteit is een voordeel gebleken:nu vervang ik mijn muziek ongeveer wekelijks en een CD of 20 is eigenlijk toch wel voldoende.

• Hier ook alles behalve Ipod. Niet alleen omdat het slecht is maar vooral omdat ik geen kuddebeest ben. Op dit moment maak ik gebruik van de Zen Vision (http://creative.com/products/product.asp?category=213&subcategory=214&product=12985)en ben er zeer tevreden over!

• Bloekie said...
    • User
    • 1 Mar 2007, 13:01
    Ik heb een iPod.

• [Deleted user] said...
    • User
    • 1 Mar 2007, 16:40
    ik gebruik geen mp3 meer, anders gun ik mijn oren geen minuut rust meer

• Ik heb een iPod mini van 4 GB. 4 GB vind ik perfect. Ik vervang mijn muziek vaak daardoor, zoals eerder al aangehaald, en ik ben zo zeker dat ik geen enkel nummer hoor dat ik al beu ben (die vliegen er altijd onherroepelijk af, moet ook wel want ik heb altijd snel een lading nieuwe nummers die erop moeten, hoewel er natuurlijk een hoop blijvers zijn ook).

• Wizzems said...
    • User
    • 29 Apr 2007, 12:05
    Ik heb een Creative Vision:M van 30GB, zeer content van!
    kan ook DivX afspelen enzo, handig in den bus :)

• creative zen microphoto van 8GB. die fotofunctie vind ik wel overbodig en gebruik ik dus niet :-). Ook zeer content van!

• ik zweer nog bij de oude cd-spelers, ik vergeet anders toch altijd nieuwe muziek op mijn mp3 te zetten. En trouwens, een beetje Retro is altijd wel lollig. Heb zo nog eentje waar ge mp3-cd'tjes mee kunt afspelen, dus geen problemen. Enige nadeel: veel logger dan zo een kleine tampon met touwtjes aan die ge in u oren steekt. Zo een DJ koptelefoon maakt het dan ook wel!

gegroet!
    Arnout

• BoMoB said...
    • User
    • 4 May 2007, 11:06
    mijn trouwe iRiver ihp-120 (of H120 na de naamsverandering) is ondertussen al een 5-6 jaar in gebruik en werkt nog altijd naar behoren. Zeker in combinatie met Rockbox als firmware schitterend want nu kan ik tenminste ook scrobblen op mijn mp3-speler :-)

• jojoba_88 said:
    creative zen microphoto van 8GB. die fotofunctie vind ik wel overbodig en gebruik ik dus niet :-). Ook zeer content van!

Ik volg en ik durf wedden dat die van u ook int zwart is ;).

Heel handig machientje, maar mijn broer zou mss enen kopen van 20 gb waarna we eerlijk zouden ruilen ^^.

• ik heb een ipod en ben wel gelukkig ermee, het enigste probleem is itunes, een hatelijk programma vind ik persoonlijk.

• IPod and FM-Radio

Ik heb al een tijdje een IPod.
    En heb me nu een Remote Radio aangeschaft voor de IPod.
    Dat werkt geweldig, dat had ik al veel vroeger moeten doen.

• Ik heb een Sony NW-S 706F

leuk ding,
    redelijk klein (wat handig is),
    4 GB geheugen (wat voldoende is),
    FM-radio (wat onontbeerlijk is)

God is my co-pilot
    • JensTwo said...
    • User
    • 1 Aug 2007, 18:31
    Ik heb een iPod Nano (2de generatie) 2GB en ik kan hem iedereen aanraden. Een radio hoeft voor mij niet.

j2
    • netn said...
    • User
    • 2 Aug 2007, 13:45
    de nieuwe nano's hebben een batterij die sterft na anderhalf jaar :/

"what electronic music needs is a deep strong bass"
    • JensTwo said...
    • User
    • 2 Aug 2007, 20:44
    netn said:
    de nieuwe nano's hebben een batterij die sterft na anderhalf jaar :/

Huh? Waar haal je dat?

j2
    • netn said...
    • User
    • 7 Aug 2007, 12:22
    google ns "ipod little secret" :)

"what electronic music needs is a deep strong bass"
    • JensTwo said...
    • User
    • 8 Aug 2007, 19:43
    Pff, ik geloof daar niets van. Ik heb anderen nog nooit horen zeggen dat hun iPod al zo vroeg naar de vaantjes was. En dat wil heel wat zeggen, aangezien zogoed als iedereen tegenwoordig spreekwoordelijk met een iPod in de hand geboren wordt...

j2
  • kweetniet hoor, ik ken persoonlijk niemand die zijn ipod al minder dan 2jaar heeft en hij werk perfect... zelf HAD ik een creative zen micro 6gb en ik moet zeggen: keber niets dan problemen mee gehad... ipod, here i come!

• Ik heb een iPod van 30 GB en ik ben er helemaal verliefd op! En daarmee uit. :p

Hey Alice, are you completely satisfied with Wonderland and all its wonder?
    • vikking said...
    • User
    • 27 Aug 2007, 22:35
    Owla, zoveel haat tegenover iPod en iTunes :D. Persoonlijk vind ik de iPod beste MP3 speler (wie heeft er nu nood aan een fm-radio als hij meer als 2 weken muziek op z'n iPod heeft staan?) en iTunes beste muziek beheer programma ter wereld. Kan er ook mee te maken hebben dat ik bijna ben opgegroeid met iTunes, ik heb nooit iets anders gekend. En als ik nu vrienden zie klungelen met allerhande mapjes, afspeellijsten en vooral WMP raad ik hen altijd aan om iTunes eens te proberen. Maarja, iets dat je al zo lang gewoon bent verander je niet gemakkelijk. En over iPod's little secret, volgens mij was dat gewoon iemand die de batterij van zijn iPod misbruikte, heb nu al 2 jaar een iPod Mini en die batterij houd het nog steeds meer als 6 uur uit. En trouwens als ik mij goed herinner dan is dat artikel al iets van 3 jaar oud, en is momenteel dus niet meer van toepassing. Het enige minpunt vind ik de harde schijf, die is zo fragiel. Heb mijn iPod eens van te hoog laten vallen en HD was kapot. Dan maar opengedaan en een CF kaartje ingestoken :D, werkt nu als een trein.
    @chaotic_mind: heb je concrete argumenten waarom je er een gloeiende hekel aan hebt?

• Paauwe said...
    • User
    • 1 Sep 2007, 09:42
    ik ben aan't sparen voor een cowon D2. de reviews zijn geweldig en zelf vind ik dit aan al men eisen voldoen. Eens ik het geld heb, koop ik hem direct.

website: http://www.cowonamerica.com/products/cowon/d2/

• @vikking: Je zegt het zelf, je bent ermee opgegroeid en je hebt nooit iets anders gebruikt. Mijn vraag is dan heel éénvoudig op welke basis je uitspraken maakt als 'Dit is de beste ter wereld...'

• Ik heb een zune. Geen slecht bakje, maar eigenlijk had'k mss beter een iets kleinere mp3 speler gekocht. De zune vooral gekocht omdat'k itunes echt geen handig programma vind :) altijd xplay moeten gebruiken, wat nu niet meer hoeft.

• [Deleted user] said...
    • User
    • 13 Sep 2007, 21:50
    Ik heb een Sony Nw-a1000.Zalige speler met prachtige design en dito geluidskwaliteit. Onlangs ben ik echter overgestapt van Windows naar een MAC-pc, en spijitg genoeg werkt m'n MP3 daar niet mee. Dan maar een Sony-Ericsson W950i Walkman Phone gekocht. Zalig apparaatje. 4Gb geheugen, touchscreen, GPS,... erg handig dat ik nu maar één apparaatje meer nodig heb.

Vandaag heb ik dan voor in m'n wagen een Sony MEX-BT2500 autoradio gekocht, en de bijzonderste eigenschap van dat apparaat is dat hij draadlos via bluetooth muziek kan streamen. Wanneer ik dus binnen de +/- 5 meter van m'n wagen kom, en de radio staat aan begint hij het automatisch via de luidsprekers van de auto te spelen. Wat mij betreft toch wel het toppunt van luxe.

Alhoewel ik een Mac gebruiker ben ben ik altijd redelijk anti-ipod geweest, maar ik moet zeggen, de nieuwe Ipod Classic met 160Gb is een leuk ding. Al iets beter krasbestendig, en een zeer goede prijs/gb. Misschien dat ik er zo ooit nog wel eens ééntje tweedehands koop voor in de wagen zodat ik niet steeds nieuwe muziek op m'n telefoon moet zetten.

Anonymous users may not post messages. Please log in or create an account to post in the forums.