Grupos relacionados con Santiago

• domimob said...
    • User
    • 20 Jan 2006, 20:41

Grupos relacionados con Santiago

Ola a todos.

Este fío é para que a xente poida suxerir grupos con base en Santiago de Compostela ou fortemente relacionados coa cidade.

A intención é engadilos nas 'conexións de artistas'.

Nada mais!

• Snob said...
    • User
    • 13 Feb 2006, 16:01
    Ola!

Google e mais eu suxerimos Ruxe Ruxe/Ruxe-Ruxe, The Homens, Samesugas, Túzaros, Fame Neghra, Ataque Escampe e Xochilmica. Seguro que esquecemos algunha, pero sempre me pareceu curioso que Compostela sexa berce de tan poucas bandas coñecidas, malia ser unha das meirandes cidades do país.

• misquious

Suxírovos un grupo chamado misquious. Aínda que os seus membros son de Ferrolterra, dous deles están afincado en Compostela. Misquious

• domimob said...
    • User
    • 12 Apr 2006, 15:39

ok! engadidos

Engadín os grupos que recomendáchedes.

Parece que xa temos nov@s compañeir@s no grupo. Estaría ben chegar aos 15 membros necesarios para que se xeneren as listas semanais.

Snob: creo lembrar que Fame Neghra foi un grupo maqueteiro con bastante éxito hai xa tempo. Non estou seguro, pero paréceme que publicaban nun selo compostelán relacionado co pub A Calexa. Se alguén lembra o nome do selo estaría ben engadilo nas conexións de selos.

lateleletal: Vin a La Nev Diva hai tempo na sala Capitol e gustáronme bastante. En canto a Misquious; lembro que ían tocar o verán pasado en La Casa Alegre, pero ao final caeron do cartel. De todas maneiras escoitei a maqueta que tiña alí Curro e pareceume realmente interesante!

Un saúdo!

• misquious + la nev diva

Domimob: Creo que estás errado. Que eu saiba (e creo sabelo ben porque formei parte do grupo) La Nev Diva nunca tocou na sala Capitol (de Compostela, supoño). En canto a Misquious, pois tes razón, ía tocar en La Casa Alegre pero ó final houbo que cancelalo por problemas dun servidor. Podedes escoitar temas dos dous grupos aquí, en last.fm. Saúdos.

• domimob said...
    • User
    • 18 Apr 2006, 17:03

Re: misquious + la nev diva

Quoth lateleletal:
    Domimob: Creo que estás errado. Que eu saiba (e creo sabelo ben porque formei parte do grupo) La Nev Diva nunca tocou na sala Capitol (de Compostela, supoño).

Si señor, andaba errado... confundín a La Nev Diva con Triángulo de Amor Bizarro... a memoria, que comaza a fallar!

Un saúdo e sorte coas bandas.

• araien said...
    • User
    • 10 May 2006, 08:24
    Ola,son novo aquí.

Outro grupo relacionado con Santiago e A Matraca Perversa que actua este xoves na Capitol como telonero de Macaco.

• zetxek said...
    • User
    • 26 Aug 2006, 15:45
    Sebastopol es un grupo que se formó en Santiago también, si no me equivoco.

Saludos :)

In Stereo Where Available!
    • Yova said...
    • User
    • 29 Sep 2006, 18:49
    Icewind es un grupo de heavy metal de Santiago ;)
    ...lo malo es q hay otro grupo llamado Icewind q es de Canadá xD
    ah! también Embrace Me Ocean son de Santiago

. . . my kind transcends your very understanding . . .
  • mais um

octubre 28, son de compostela, tenhen umha maqueta e fan rapmetal

• bloomek said...
    • User
    • 24 Feb 2007, 19:30

grupo indi

Dar ful ful, tamén son de Santiago.

• Apenino

Dar ful Ful, efectivamente, son de Santiago, e se non me equiboco, APENINO, o grupo dun dos seus ex-membros, tamén.

• bloomek said...
    • User
    • 25 Apr 2007, 00:05
    Si é certo, Apenino tamén e de Santiago.

• kmerlot said...
    • User
    • 1 Mar 2008, 12:31
    Hola a todos:
    Un grupo de xente de Santiago que fai da mellor musica de blues do momento é Los Reyes Del KO. Adrian e Marcos fan unha música que se sae, están a triunfar por Europa adiante, escoitalos que val a pena.
    Un saudo a todos.

• Midiam Fire

Midiam Fire: Formación de Glam-Gothic compuesta por tres angelitos procedentes de bandas sobradamente conocidas en Galicia, como D’Instinto. Naturalmente de Santiago D.C. de toda la vida

• boas

De santiago creo q tamen son "A Pedir de Milhouse". E
    6pm non son pero os dous rapaces que forman o grupo coñecense en Santiago de compostela.

Saudos a todos

• Ei

Aver que os parece este grupo Dirty Socks de santiago por supuesto

• Máis

Tamén hai rap en Compostela: Malandromeda, Non Residentz, CALDEIRADA, Fodi & Barbaconna e algúns máis
    … e galletón: Juanito Broders

De feito: teMazo.org

• tr0ne said...
    • User
    • 15 Feb 2010, 12:21

hey

De rap eu destacaría Mito Escrito, Bronkitis Crónica, 504, Varo Mc(Varo a secas en realidade) ou ComandoKatana...ainda ke hai moitos. E logo tamén Sinestesia, 40 Grados ou The Goldenmillo destacando os primeiros.

• tr0ne said...
    • User
    • 15 Mar 2010, 22:31

myspaces

Anonymous users may not post messages. Please log in or create an account to post in the forums.