Programma: Aanvullingen

• Programma: Aanvullingen

Welke bands verwachtten jullie nog?
    Roddels?

• jelgerw said...
    • User
    • 22 Feb 2008, 15:10
    Ik verwacht toch Paramore nog. Er was al het gerucht en ik zie het nog wel gebeuren. Maar aan de andere kant gitaargeweld is er al genoeg, dus wat dance/rap acts zou ook goed kunnen.

Hot Chip?
    Biffy clyro zou ook vet zijn, maar goed gitaar horen we genoeg denk iks :D

• Jimmert said...
    • User
    • 22 Feb 2008, 17:52
    Ik krijg vast schijt naar m'n hoofd, maar een sterke hip hop act zou niet misdoen indd.

• jelgerw said...
    • User
    • 22 Feb 2008, 18:13
    ik ben het daar wel mee eens want er zijn genoeg bands voor de metal/rock fans. Ik zou zeker niet naar die hiphop act gaan maar goed er moet voor ieder wat wils zijn en dat is niet helemaal het geval.

• Fresh77 said...
    • User
    • 23 Feb 2008, 09:53
    Een hihop act gaat er niet meer komen denk ik.
    Hot Chip lijkt me ook wel logisch of CSS. En ik hoop nog dat Amy Macdonald komt.
    En de geruchten over Alanis Morissete komen ook steeds vaker voor.

• friesoo said...
    • User
    • 23 Feb 2008, 11:18
    Doe gek, drum and bass act? Ik wil BSE wel eens zien live, ze waren een jaar terug in mn fucking hometown, maarja toen kende ze ik nog niet T__T Of Klaxons ofzo, Digitalism. Meer dance!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
  • Alanis Morisette, The Offspring en Jimmy Eat World waarschijnlijk nog erbij

• The Offspring hoor ik ook vaak en sta ik ook wel achter. Jimmy Eat World zou best kunnen, maar ik weet niet of het management van Pinkpop al te veel bands hetzelfde als Rock Am Ring wil hebben? :P

• The Offspring zou voor mij persoonlijk de beste aanvulling ever zijn =D, Jimmy Eat World en Alanis Morisette zijn op zich ook best aardig, maar ook niet meer dan dat, alleen nog ff wachten op de bevestiging

I left my heart in BUDAFCKNPEST
    • jelgerw said...
    • User
    • 1 Mar 2008, 19:20
    pfff alanis morisette, nee dank je.

• Nee geen alaaanis alsjeblieft

• helaas, die komt wel :)
    de rest is nog steeds onzeker

• vind de laatste aanvullingen nogal teleurstellend

geen The Offspring (hier baal ik tog wel heel erg van...), geen Jimmy Eat World, waar tog door velen heel erg op gerekend werd,

maar wel Amy MacDonald, Air Traffic, Blood Red Shoes, Eagles Of Death Metal

Novastar komt overigens niet meer...

I left my heart in BUDAFCKNPEST
  • Eagles Of Death Metal vind ik geen teleurstelling, maar een aanwinst.

Anonymous users may not post messages. Please log in or create an account to post in the forums.