• Millaisella musiikilla olet aloittanut vuoden 2008?

Niin. Että silleen.
    Kra ja Kagrra, on vyöryneet kaiken muun yli että humahti, mutta tuota, kuuntelin tänään aika paljon tätä surullisenkuuluisaa bändiä ビリー, joka mun mielestä on kaikista pikkuseikoista huolimatta varsin hyvä bändi.

Myöskin ärsyttää Sug ja se, miten hyvältä ne välillä kuulostaa ja sitten Takeru sagdaadggadhagdgadhagd *käy Takerun kimppuun*

• jeemka said...
    • User
    • 7 Jan 2008, 13:52
    Jjjjooo alkuvuoden olen kuunnellut tuskaisen hempeää musiikkia ;___; , K- ja j-poppia (perQ KAT_TUN ja SuJu >__<) ja bändejä joista en ennen tykänny (Kagrra, ja Girugämesh lähinnä). Kagrra, oli ennen mun mielestä jostain syystä liian hempeää ja Girugameshin vokalisti ärsytti koska mun mielestä se kuulosti tosi homolta se sen ääni.

Kaikki on siis muuttunu ja oon ihan selvästi tulossa vanhaksi koska oon pehmenny (enkä nyt puhu läskistymisestä ellei se läski oo levinny aivoihin asti). Niin ja sitte oon kuunnellu CD:iltä tosi paljon musiikkia (R.I.P Paavo). Skunk Anansie on tuskamusiikkia.

Ai niin. Sain mun indie/nu-ravehoro pikkusiskon aivopestyä SuJuun ja Johnny's Entertainmentin poikiin. Tra la laa.

• Hempeä Kagrra, ja homo girugämesh (jonka kaikki jäsenet on btw hullun rumia 8D)
    Ikuista riemua, beibe.

Niin ja taas yksi indie/nu-rave -huora on johdettu pahoille teille D8 D8 Sieluparka.

• Giru ja Deftones on ollu aika kovalla soitolla.

• Naaaaaaah, joo. Girugamesh on soinut tääläkin, kuten Kagrra, ja Krakin. Mutta sitten myös 少女-ロリヰタ-23区, デンジャー☆ギャング ja シリアル⇔NUMBER on pitäny miun indie-hämyli-musiikki kiintiöstä huolen.

...tosin
    ... koulunalun lähestyessä aivot alkaa vaipua takaisin deniaali/horrostilaan ja korea kaikessa homoudessaan kutsuu.... ajsdkagsd D8 luulin päässeeni siitä jo eroon tän loman aikana, mutta ei toivoa näemmä.

jeemka said:
    Jjjjooo alkuvuoden olen kuunnellut tuskaisen hempeää musiikkia ;___; , K- ja j-poppia (perQ KAT_TUN ja SuJu >__<) ja bändejä joista en ennen tykänny (Kagrra, ja Girugämesh lähinnä). Kagrra, oli ennen mun mielestä jostain syystä liian hempeää ja Girugameshin vokalisti ärsytti koska mun mielestä se kuulosti tosi homolta se sen ääni.

homoääni 8''D ilu. joo, mutta siun pitää tulla sinne keikalle!!! ne!!☆

Anonymous users may not post messages. Please log in or create an account to post in the forums.