Trash News

• mikbp said...
    • User
    • 13 Oct 2007, 15:13

Trash News

Obro aquest fil per posar notícies relacionades (o no) amb la música que siguin "trencadores". Ja sigui la notícia en si mateixa o alguna frase que s'hi digui. Aquí va la primera, brutal:

"Mi laptop fue robado desde el camarín en Santiago.

Contiene, aparte de información personal y detalles muy importantes concernientes a las fechas venideras del tour y el tour aniversario de 20 años en diciembre, también música que fue escrita durante los días libres del tour, música invaluable que se perderá irremediablemente en caso de que el computador no vuelva a mis manos.

El valor del laptop es de poca importancia, lo valioso es la información. Esta se encuentra doblemente encriptada (el disco y los archivos por separado) y no le es útil a nadie más que a mi, ya que es imposible acceder a ella.

El laptop es un Mac Book Pro:

* pantalla 15"
    * 2.2GHz Intel Core 2 Duo
    * 4GB memoria
    * 120GB disco duro
    * teclado sueco (con letras ä ö å)

Pago muy buen dinero por información que me lleve a recuperarlo, y si el disco duro fue formateado (borrado) o el computador se ha perdido puedo pagar lo necesario para hacer que ejecuten al ladrón (No estoy bromeando).

Cualquier información que tengas, favor contactar inmediatamente a Roberto Jaras al 08-2891684, quien trabaja con la productora.

Christofer Johnsson"

En Christofer és el senyor Therion, és el gran creador, quasi li devem la vida! Qui ha estat el poca-solta que ha gosat manllevar-li el pc? ha de ser penjat a la forca! Mira que si ens perdem possibles noves cançons de Therion per cula d'aquest facinerós nosaltres també posarem quartos de la nostra butxaca per executar-lo.

Hahaha, que bona la la frase "si el disco duro fue formateado (borrado) o el computador se ha perdido puedo pagar lo necesario para hacer que ejecuten al ladrón" i sobretot l'aclariment "No estoy bromeando" (això és un Trash talkin de veritat!!XD). Per sort "The computer was found and the thief caught.It was one of the local crew workers (biulding the stage etc) who stole it. I am driving to the police station right after posting this message. Hope he will enjoy the chilean jail."

Home, Christofer, la veritat és que si no s'hagués acabat trobant el pc en bones condicions hagués sigut una putada molt gran, és més, jo m'hagués emprenyat força amb el lladre. Però d'aquí a executar-lo... haha, quina mala llet que gasteu els nordics!
    Això sí, si com a mínim l'execució hagués sigut pública, tots els fanàtics de Therion hi hauríem anat a escridassar i apedregar el malvat lladre

• home.. tampoc crec que el fotin a la presó per robar un portàtil.... o sigui q no cal que s'emocioni tant el cristo.. heeh de totes maneres.. m'alegro que l'hagi recuperat!

Metall de collita pròpia a Metal.cat
    • mikbp said...
    • User
    • 15 Nov 2007, 12:15

Porqué no te callas?

Ja se que no té res a veure amb el gurp, ni tant sols amb la música. Però el "Porqué no te callas?" del sr. Juanca travessa fronteres i ha arribat fins aquí.
    Què en penseu?
    jo al principi ho vaig trobar la mar de normal i fins i tot creia que va fer bé de fer-ho. però les informacions que han anat sortint i el comportament que està tenint el senyor chaves em fan pensar el contrari.
    es veu que el continuador de la revolució bolibariana va estar tota la cimera fotent canya pq està perdent suports i se li acosten unes eleccions. Sabent tot això, es veia fàcilment que intentava provocar pq passés alguna cosa així i fer el que està fent: treure'n el màxim profit per guanyar suport en una societat en que qualla molt tota aquesta retòrica revolucionaria.
    en fi, com a mínim ens va fer passar uns grans moments cada cop que ho passaven per les notícies (jo vaig posar el 3-24 per anar-ho veient cada mitja hora XD)
    un altre debat seria la reacció que han tingut els del pp (contradictoris de per sí), però aquí s'hi ha de parlar de música i el "porqué no te callas?" és molt més musical que qualsevol cosa que puguin dir els del pp

per acabar, només em falta dir que això de parlar de política aquí és una excepció, però avui he tingut festa i m'ha fet gràcia posar-ho i, què collons, sóc el lider del grup!!

• el que hauria de callar ets tu, lider...
    xD

• odopa said...
    • User
    • 16 Nov 2007, 11:57
    Jajaja es parla molt del "Por que no te callas", pero si mireu el vídeo és molt millor quan abans el senyala amb "pose" de borratxo i li diu "Tú!" xD

• el Gran Wyoming, en el seu programa "El Intermedio" va dir: "y si quieren que el Rey se esté calladito y quieto, pues la proxima vez que le pongan AGUA en la copa!"

• mikbp said...
    • User
    • 20 Nov 2007, 18:47
    jaja, insinues que té informació privilegiada??

• odopa said...
    • User
    • 22 Nov 2007, 21:16
    mikbp escribió:
    jaja, insinues que té informació privilegiada??

Insinua el que tots sabem!

• xD

Anonymous users may not post messages. Please log in or create an account to post in the forums.