• Koninginnedag '11

Vorig jaar was het een topdag met Koninginnedag. En dat had natuurlijk alles te maken met de gezellige die-hard last.fm'ers.

Om te checken of er opnieuw animo is voor een 'mini-meeting' met Koninginnedag plaats ik deze 'thread'.

Wie heeft er zin in een dagje gezelligheid, liefde, biertjes, zon en last.fm op de 30e?

Lijst der aanwezigheid:
    - Arjen
    - Matthijs
    - Michelle
    - Bob
    - Ferry

Edited by Ghoul_Jelmer on 27 Apr 2011, 19:44
    • Azunaii said...
    • User
    • 25 Apr 2011, 14:14
    Het lijkt mij wel tof aangezien het vorig jaar ook best in orde was. Maar ik heb alleen weinig zin om weer naar A'dam te gaan. Vorig jaar was die tocht echt de meest helse die ik ooit heb gehad. Al kom ik nu wel vanuit Utrecht.

Ik hou t warm :->

• Barrbii said...
    • User
    • 25 Apr 2011, 15:12
    We're not sure! We zijn vrijdag namelijk in Emmen, dus totaal geen planning voor koninginnedag en waar we dan zijn..

• Ik zou wel kunnen!

LALALALALALAAA!
  • Neem ik je op in de lijst der aanwezigheid :)? Naar mijn bescheiden mening is het ook geen probleem om het in utrecht te houden dit jaar.

• Azunaii said...
    • User
    • 25 Apr 2011, 18:23
    Hebben hier ook genoeg parken om languit op te chillen :')
    Lepelenburg, Wilhelmina, Grift...

• Je voorkomt de immense drukte ermee; dus ik zeg go. Even de reacties van anderen afwachten. Michelle? Stephan? Cindy? Kim? Peter? Marianne?

• Barrbii said...
    • User
    • 25 Apr 2011, 19:15
    Utrecht zouden we nog wel kunnen overwegen. Ik zal van de week nog wel even overleggen :)

• Ik ben met Koninginnedag en -nacht sowieso in Utrecht te vinden, dus mochten jullie daar heen gaan dan kom ik zeker langs!

Hearts shaped like kaleidoscopes.
  • Utrecht vind ik ook prima! ;D

LALALALALALAAA!
  • Utrecht of Amsterdam maakt mij niet uit ik ben er bij

• Klinkt leuk! Ik ben er bij! :-D.

• I'm there! (Als er een there komt :-P)

• Bob, in welk park in Utrecht zou je eventueel ook mogen bbq-en (op zo'n wegwerpding)? Of mag dat bij allemaal wel :)? Wel zo relaxed aan het einde van de middag.

• Arty88 said...
    • Subscriber
    • 26 Apr 2011, 10:35
    laten we utrecht doen, dan kom ik ook!

• Azunaii said...
    • User
    • 26 Apr 2011, 15:02
    Ik weet het niet zeker, zal dat wel even opzoeken. Stay tuned

• Azunaii said...
    • User
    • 26 Apr 2011, 15:13
    Vriend van me is gerenomeerd visser, parkhanger en meer van dat soort dingen en wist me dan ook gelijk te vertellen dat er ivm de droogte een openvuurverbod geldt in Utrecht. Maar! We kunnen ook gewoon ergens een pizzaatje scoren. Er zit een perfecte pizzeria vlakbij t Griftpark, dat ligt ook ietsje uit het centrum dus wellicht rustiger.

• Lieverds, Kim en ik hebben even diep nagedacht en zijn net als Bob van mening dat reizen in/door Amsterdam kut is. We blijven daarom ook liever in Amsterdam. Uiteraard is iedereen welkom in het Vondelpark, maar volgens mij is Utrecht voor jullie allemaal een veel betere optie :-)

Heel veel plezier!

Dikke knuffel,

Stephan

Hippende shizzl!
  • Een beetje slordig misschien als thread-houder. Maar ik ben door omstandigheden ook genoodzaakt mijn afwezigheid te melden. Ik wens een ieder die wel gaat een hele gezellige dag toe. Enuh; mijn excuses :-)!

• Laten we het dan eens hebben over een tijd en waar enzo! :p

LALALALALALAAA!
    • Azunaii said...
    • User
    • 29 Apr 2011, 05:35
    Sjongejonge sjaak afhaak allemaal :')

• ja denk ik ook afhaak

• Tja, als Matthijs ook al afhaakt.. Dan blijft er niemand meer over.

Dan maar een dagje alleen morgen :(

LALALALALALAAA!
    • Azunaii said...
    • User
    • 29 Apr 2011, 19:49
    Ik ben nog wel in Utrecht though xD Ik zie wel waar ik land, net als vanavond eigenlijk :')

• Ook ik moet helaas afhaken. Ik blijk toch andere verplichtingen te hebben =(. Dus geen Koninginnedag voor mij dit jaar -_-

Veel plezier voor diegenen die wel gaan :-D!

Anonymous users may not post messages. Please log in or create an account to post in the forums.