Nederlandse Last.fm live meeting groep » Discussions

Dinner en poolen last.fm meeting (5 maart 2011)

• Barrbii said...
    • User
    • 1 Mar 2011, 19:11

Dinner en poolen last.fm meeting (5 maart 2011)

Hi guys,

Aanstaande vrijdag is weer een last.fm meeting gaande. Hierbij even een thread over dinnertime en nog een optie: poolen.

Mij leek het leuk om weer eens in de oude muntkelder (pannenkoeken) te gaan eten :) Is weer eens afwisseling na al die burgers! Laat even weten of je hier voor bent en mee eet?

Om eens een activiteit toe te voegen, ben ik na enig onderzoek, erachter gekomen dat er wel wat gegadigden zijn voor een potje poolen! Dus als je mee wilt doen, laat het dan even weten! Ik denk dat een uur (van 9 tot 10) wel voldoende is?

Laat beide uiterlijk donderdag even weten, zodat we nog kunnen reserveren =)

Liefs,
    Marianne

Mee-eters:
    Marianne
    Peter
    Stephan
    Dennis
    Arjen
    Edward
    Jelmer
    Kim

Poolers:
    Marianne
    Peter
    Stephan
    Dennis
    Arjen
    Edward
    Jelmer
    Paul
    Kim

Edited by Barrbii on 2 Mar 2011, 14:36
  • Ik eet graag mee en wil ook graag met een keu spelen! :-D

Hippende shizzl!
  • Klopt het dat de meeting @ Stairway om 18:00 begint? & Hoe laat zijn jullie van plan om te gaan eten? Ik zit namelijk nog met werk, dus ik kan er niet heel vroeg zijn :-P.

• Ik eet mee... en pool dus ook mee.

• Barrbii said...
    • User
    • 1 Mar 2011, 20:09
    Eten is inderdaad om 18.00 verzamelen voor de etos op utrecht centraal. eten is dus rond 18.30! Aangezien we nu elders gaan eten en gaan poolen, zijn we dus niet in de stairway. Ik weet niet of je een telefoonnummer van iemand hebt, anders kun je de mijne wel krijgen.

• Ik eet graag ook mee en poolen is tof! Pas wel op :-)

• Oké, om 18:00 op Utrecht Centraal moet lukken. Ik kan me niet voorstellen dat ik moet overwerken ofzo =). Dus dan ben ik van de partij!

Zou je me je nummer willen DM'en, dat is wel handig voor lastminute communicatie :-).

• Ik eet & speel :-)!

• Ik eet niet mee (=[), maar ben gewoon op tijd om een potje te poolen!

• Barrbii said...
    • User
    • 2 Mar 2011, 10:41
    Neem je Lianne ook mee? =)

• Whooohoooo! Kim eet en poolt ook mee!

Hippende shizzl!
  • @Barrbii nee, die gaat carnaval vieren dus die vertrekt naar het zuiden :o!

• Barrbii said...
    • User
    • 3 Mar 2011, 18:59
    Oke, ik heb de oude muntkelder gereserveerd voor 9 man :) Is geen punt als er 1 meer of minder bij is!

• Barrbii said...
    • User
    • 3 Mar 2011, 19:00
    Morgen ga ik trouwens 3 tafels reserveren bij dat poolcentrum :) Denk dat dat wel voldoende is. Als er meer mensen bij komen, kan er altijd een tafel bij.

• Heb er zin in!!!! :-D

Hippende shizzl!
    • Barrbii said...
    • User
    • 4 Mar 2011, 13:29
    Ik ook! =)

• Ik kom ook wel eventjes langs...al ga ik niet poolen:P
    maar kom wel kijken:P

Anonymous users may not post messages. Please log in or create an account to post in the forums.