Nederlandse Last.fm live meeting groep » Discussions

Geplande Last.fm live meetings niet door laten gaan?

• Geplande Last.fm live meetings niet door laten gaan?

Beste allemaal,

Sinds we gestart zijn met de last.fm live meetings is er tussen een hoop leden een sterke vriendschap ontstaan. Deze vriendschap heeft ervoor gezorgd dat het gros van alle leden zonder de live meetings ook samenkomt om lekker te chillen. Hierdoor gebeurt het maar al te vaak dat deze vrienden vaker per week bijeenkomen, wat heel gezellig is, maar ivm reizen ook veel tijd en energie kost. Ik heb van de meesten van jullie vernomen dat jullie de meetings hierdoor een beetje overbodig zijn gaan vinden. Ik ben het daar mee eens. Ik stel dan ook voor om deze geplande last.fm live meetings te annuleren en er weer eentje te plannen wanneer men daar behoefte aan heeft :-) Wat is jullie mening?

Groetjes,

Stephan

Hippende shizzl!
  • ik begrijp de gedachte wel. Mijn last.fm heeft ook geen echte sociale functie meer. En als er weinig nieuwe leden naartoe komen heeft het niet veel zin om de huidige regelmaat aan te houden.

Click here to make a change...
  • Ik ben het er mee eens denk ik.. Voor mij is het nooit ver reizen geweest, maar ik kan me voorstellen dat dat voor anderen wel was en we zien elkaar idd vaker. Verjaardagen, concerten etc.

=)

LALALALALALAAA!
  • :-)

Hippende shizzl!
    • Niewsie said...
    • User
    • 24 Aug 2011, 13:39
    Ik zeg: laat de mensen die elkaar willen meeten dat doen. Je hoeft ze niet te annuleren, ze staan niemand in de weg. Ook niet als er niemand komt. :)

Toch?

Your mouth wrote a check that your ass can't cash
  • Agreed :-)! Aan de andere kant; om de reden die Stephan aankaart ben ik zelf afwezig bij toekomstige meetings ;-P. Het voelt voor mij inderdaad overbodig aan. En de korte tijd dat ik aanwezig kan zijn bij de meetings helpt ook niet echt mee.

• Arty88 said...
    • Subscriber
    • 25 Aug 2011, 09:15
    om eerlijk te zijn, hef dan ook meteen de hele groep op, of maak er een besloten groep van en verwijder iedereen die niet bij de vriendengroep hoort;

• peddro said...
    • User
    • 25 Aug 2011, 13:14
    Groep uit nostalgie voort laten bestaan!

Meetings zijn inderdaad beetje overbodig geworden zo.. Misschien dat we per jaar 1 keer leuke activiteit kunnen organiseren, en dat onder deze naam? Zoals bowlen of iets in die richting!

"The most important things are not things"
Anonymous users may not post messages. Please log in or create an account to post in the forums.