Guilty Pleasures

• Ja op Pinkpop toen, dat was zeer grappig. Stond voor me een jong stelletje, opeens geeft de keurige jongen zijn spullen aan het meisje en gaat ie voor de pit in. Gezicht van het meisje was echt priceless. Ging er best heftig aan toe, zij kreeg ook nog een klap terwijl ze naar dr vriendje stond te kijken.

• [Deleted user] said...
    • User
    • 20 Dec 2007, 08:35
    ik heb rammstein ooit op dynamo of lowlands gezien, heel erg lang geleden (jaartje of 11) en het was idd grappig. Maar ook toen vond ik het niet zulke hele boeiende muziek. Ging meer om de show er om heen. Want wat is er nou toffer dan een Duitser die zich zelf in de fik steekt (zoals ik ooit een recensie van een van hen concerten heb gelezen)

:p

• boor77 said...
    • User
    • 20 Dec 2007, 11:32
    Ik heb ze notabene in Ahoy gezien...
    het is heerlijk theatertraal, misschien doordat ik ook zeer uit de opera hoek kom dat ik het ook muzikaal waardeer.. De zanger heeft nl wanneer hij echt zingt een bijzonder klassiek geschoolde stem..
    En hij heeft toen aardig wat echt gezongen..
    Ook hun teksten vind ik bij vlagen behoorlijk brilliant..

Ach ja als het op muziek aankomt ben ik nou eenmaal een rare...

Het Master, ken jij toevallig ook Mr Bungle oa zanger van Faith No More... Is ook eigenlijk 1 voor in de lijstjes!!

• Gizzm said...
    • User
    • 20 Dec 2007, 17:33
    M. Bungle is ook echt geen guilty pleasure joh :D Dat is gewoon briljant!

Wel echte guilty pleasures zijn (blijkbaar):
    -Bjork - It's Oh So Quiet
    Word door het 'mainstream publiek' wel erg gewaardeerd, maar Bjork-fans hebben meestal een schijthekel aan dit lied. Tenminste, zo lijkt het er op het internet op. Voor mijzelf is het misschien wel mijn favoriete nummer van haar, heerlijk over-the-top en erg grappig opgebouwd en ook lekker om mee te schreeuwen :D Met videoclip erbij is het echt puur genieten.
    -My Chemical Romance
    Is emo en daarom vies. En toch vind ik het lekker. Fijn gespeeld en ben zowiezo een melodrama-rocker (om me te distancieren van de hedendaagse emo's). Ook echt ONTZETTEND over-the-top maar in sommige gevallen mag ik dat nu eenmaal erg graag. Live stinken ze echter wel behoorlijk volgens mij.

• [Deleted user] said...
    • User
    • 20 Dec 2007, 19:26
    Begrijpt nu niemand hier het principe "guilty pleasure" of word ik nu gek?

Guilty Pleasure = Fout
    Guilty Pleasure = Camp

• sxesven said...
    • User
    • 20 Dec 2007, 21:45
    Mr. Bungle een guilty pleasure? Dan heb ik nog wel een zootje guilty pleasures. _O^

Need a user image? Here's lots!
    • [Deleted user] said...
    • User
    • 21 Dec 2007, 07:23
    sxesven said:
    Mr. Bungle een guilty pleasure? Dan heb ik nog wel een zootje guilty pleasures. _O^

Dat was ook mijn gedachte gang...net zoals mensen die RHCP als guilty pleasure noemen...sorry, maar das geen guilty pleasure. En al helemaal niet als je naar andere top40 alto muziek luistert. Of Björk...ik snap het niet, maar goed.

• boor77 said...
    • User
    • 21 Dec 2007, 16:13
    NEEEEEEEEEEEEEE helemaal niet als Guilty Pleasure...
    Mr Bungle is super.. Bedoelde met lijstjes juist de top 100 alle tijden lijstjes!!
    Joh ik was lekker off topic...
    Rammstein vind ik ook geen Guilty Pleasure...
    RHACP zeker ook niet......

Nee hoor ik vind Guilty pleasure vooral van die enge R&B enzo...

• Ijsje said...
    • User
    • 26 Dec 2007, 05:50
    Ik ben bij een concert van Panic! at the Disco geweest. =']

"Du rouge au vert tout le jaune se meurt
    Quand chantent les aras dans les forêts natales
    Abatis de pihis"
    -Apollinaire
    • L_T_B said...
    • User
    • 26 Dec 2007, 21:51
    This song is Copyrighted in U.S., under Seal of Copyright # 154085, for a period of 28 years, and anybody caught singin it without our permission, will be mighty good friends of ourn, cause we don’t give a dern. Publish it. Write it. Sing it. Swing to it. Yodel it. We wrote it, that’s all we wanted to do. Woody Guthrie
    • Ijsje said...
    • User
    • 27 Dec 2007, 13:55
    Ik vind Slipknot nog steeds leuk. Dat telt vast ook wel.

"Du rouge au vert tout le jaune se meurt
    Quand chantent les aras dans les forêts natales
    Abatis de pihis"
    -Apollinaire
  • Net deze groep gejoined, kom ik meteen al een leuk topic tegen :)
    Guilty pleasures zijn voor mij nummers die artiesten die veel mensen kennen, dus geen j-pop ofzo wat vergeleken met mainstream muziek een stuk onbekender is. Maar de nummers die ik dan bedoel zijn fout én redelijk bekend.

Dus van die eurodance nummertjes van Eiffel 65, Aqua, Rednex, Blümchen :)
    Tegenwoordig luister ik veel naar trance, psytrance, goa, ebm en industrial, heel anders dan wat je op mtv ziet maar die guilty pleasures blijf ik gewoon regelmatig luisteren, ook al is het slechte muziek volgens veel mensen. Als je alleen naar top 40 muziek luistert heb je een slechte smaak vind ik, maar als je daarnaast een hoop andere muziek kent laat je daarmee toch wel zien dat je toch wel een goede smaak hebt.

• [Deleted user] said...
    • User
    • 23 Jun 2008, 12:46
    trance, psytrance, goa, (ebm en industrial) in een stuk met de woorden "goede smaak"...
    gewaagd hoor, heel erg gewaagd...

:p

• Gizzm said...
    • User
    • 25 Jun 2008, 21:48
    Industrial mag hoor..........van mij :P

• oh gelukkig, want ik begon al te twijfelen of ik het nog wel moest luisteren :P
    Mijn meest recente guilty pleasure is qua nummers is trouwens Sin with Sebastian - Shut Up ( And Sleep With Me)
    youtube clip
    Perfect qua foutheid, die clip, songtekst alles :D

• Koeitje said...
    • User
    • 5 Sep 2008, 15:01
    George Benson....m'n pa draaide dat teveel op vakantie. Nu ken ik al z'n nummers meezingen :D

• Gizzm said...
    • User
    • 6 Sep 2008, 15:08
    Missy Elliott - Get Ur Freak On

Want daar ga ik nou eenmaal van dansen :)

Anonymous users may not post messages. Please log in or create an account to post in the forums.